🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

پلتفرم swarm

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

پلتفرم swarm یک بستر ذخیره سازی، خدمات و ارتباط غیرمتمرکز است که برای ارائه زیرساخت بدون مجوز و مقاوم در برابر سانسور برای استقرار کد dApp طراحی شده است. Swarm

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

پلتفرم swarm سهامیـــــــــر

پلتفرم swarm

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

پلتفرم swarm

یک بستر ذخیره سازی، خدمات و ارتباط غیرمتمرکز است که برای ارائه زیرساخت بدون مجوز و مقاوم در برابر سانسور برای استقرار کد dApp طراحی شده است. Swarm که بر روی پشته وب 3 اتریوم ساخته شده است، قصد دارد طیف وسیعی از خدمات وب 3.0 از جمله پیام رسانی، پخش موسیقی و ویدیو و میزبانی پایگاه داده را ارائه دهد. چشم انداز بلند مدت Swarm تبدیل شدن به “سیستم عامل اینترنت غیرمتمرکز مجدد” با بازگرداندن کنترل داده ها به کاربران خود است.

 Swarm توسط Gavin Wood یکی از بنیانگذاران اتریوم ایجاد شد، که کار بر روی معماری نرم افزار پلتفرم را در سال 2015 آغاز کرد. وود با پشتیبانی از بنیانگذار اتریوم، Vitalik Buterin، به دنبال ساخت یک راه حل ذخیره سازی و خدمات Web 3.0 بود که مقاوم در برابر سانسور و مقاوم در برابر DDOS باشد. ، و زمان توقف صفر را ارائه دهید. Swarm که بر پایه اتریوم ساخته شده است، از امنیت بلاک چین و قابلیت های قرارداد هوشمند و اکوسیستم توسعه دهندگان موجود آن استفاده می کند. مفاهیم و جزئیات Swarm توسط Viktor Trón در به اصطلاح Book of Swarm مستند شده است.

شبکه ارتباطی و ذخیره‌سازی که Swarm نمایندگی می‌کند، در نهایت قصد دارد زیرساخت لایه پایه را برای یک اینترنت کاملاً غیرمتمرکز فراهم کند – با خدمات دیجیتالی که در یک شبکه جهانی گسترده از گره‌ها توزیع شده است. در حالی که استفاده جلویی از Swarm شبیه تجربیات کاربر در شبکه جهانی وب است، شبکه با اینترنت معمولی در بک‌اند متفاوت است، با داده‌هایی که به جای سرورهای متمرکز بر روی زیرساخت‌های همتا به همتا میزبانی می‌شوند. این زیرساخت غیرمتمرکز به لطف سیستم انگیزشی خود به گونه‌ای طراحی شده است که خودپایدار باشد: کاربران می‌توانند منابع را برای خدمات شبکه مانند ذخیره‌سازی و توزیع داده با پرداخت‌هایی که توسط قراردادهای هوشمند اتریوم مدیریت می‌شوند و توسط توکن بومی BZZ ارائه می‌شوند، مبادله کنند.

سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز Swarm بر روی اجزای زیر ساخته شده است:

  • تکه ها: داده های ذخیره شده در Swarm به بلوک های کوچکتر به نام تکه هایی که بزرگتر از 4 کیلوبایت نیستند تقسیم می شوند. تکه ها از طریق هش 32 بایتی از محتوای موجود قابل شناسایی هستند.
  • مرجع: یک شناسه فایل منحصر به فرد که بازیابی داده های ذخیره شده در تکه ها را برای مشتریان تسهیل می کند.
  • Manifest: ساختار داده ای که امکان بازیابی محتوای مبتنی بر URL را فراهم می کند.

هنگامی که یک کلاینت محتوا را در Swarm درخواست می کند، Manifest از مرجع منحصر به فرد برای شناسایی تکه های داده مربوطه استفاده می کند تا بتوان آنها را از گره هایی که آنها را میزبانی می کنند بازیابی کرد. به طور مشابه، زمانی که داده‌ها در Swarm آپلود می‌شوند، به قطعاتی تقسیم می‌شوند که در سراسر گره‌ها توزیع می‌شوند و به آن یک برچسب زمانی اختصاص می‌دهند. مشوق‌های داخلی BZZ توسط قراردادهای هوشمند مدیریت می‌شوند و به گره‌هایی پرداخت می‌شوند که منابع خود را برای ذخیره‌سازی فایل در دسترس قرار می‌دهند.

Swarm دارای افزونگی داخلی برای اطمینان از در دسترس بودن دائمی داده ها و محافظت در برابر گره های خروج از شبکه و حملات DDOS است.

نشانه BZZ: توکن بومی Swarm BZZ است. این تراکنش‌ها را در شبکه تقویت می‌کند و به عنوان پاداشی برای گره‌هایی عمل می‌کند که به منابع کمک می‌کنند. مانند سایر سیستم‌های حاکمیت بلاک چین مبتنی بر سهام، مقادیر بیشتری از BZZ تأثیر بیشتری در آرای حاکمیت Swarm ایجاد می‌کند. در ژوئن 2021، Swarm 1 میلیون BZZ به شرکت کنندگان اولیه شبکه آزمایشی به نام «ظهور زنبور عسل» پخش کرد.

 Swarm به توسعه دهندگان dApp اجازه می دهد تا داده ها و محتوا را به طور ایمن و کارآمد بین کاربران بلاک چین ذخیره و توزیع کنند. معماری لایه پایه Swarm برای ارائه خدمات پخش رسانه، خدمات پایگاه داده، عملکرد پیام رسانی گره به گره و زیرساخت کانال حالت مقیاس پذیر طراحی شده است.

به منظور تشویق جذب شبکه و گسترش اکوسیستم آن، Swarm شروع به ارائه Swarm Grant Waves در سال 2020 کرد. Grant Waves هم پشتیبانی مالی برای پروژه های Swarm و هم راهنمایی برای توسعه دهندگان ارائه می دهد. Swarm با پشتیبانی از توزیع کمک های مالی در تعدادی از dApp ها ادغام شده است، از جمله:

اترنا: یک پلتفرم ویدیوی غیرمتمرکز منبع باز که بر ماندگاری محتوا، پاداش های سازنده و مقاومت در برابر سانسور تمرکز دارد.

Zetaseek: یک موتور جستجوی مبتنی بر بلاک چین برای تک تک کاربران، طراحی شده برای سازماندهی “فایل ها، پیوندها و مراجع” در محتوایی که در شبکه Swarm آپلود شده است.

Scaleout: یک پلت فرم ذخیره سازی داده که به حفظ حریم خصوصی سرتاسر و استفاده از فناوری DevOps و یادگیری ماشینی پیشرفته اختصاص دارد.

Boma: یک ابزار ارتباطی و تعامل متمرکز بر حریم خصوصی که برای ارائه طیف وسیعی از خدمات از جمله آمار تعامل، عملکرد CMS، گالری‌ها، و پخش صوتی و تصویری به سازمان‌دهندگان رویداد طراحی شده است.

Giveth: یک پلت فرم غیرمتمرکز جمع آوری کمک های مالی برای سازمان های غیر انتفاعی که به منظور تسهیل جوامع اهداکنندگان و خیریه ها و در عین حال پاسخگویی و شفافیت کامل طراحی شده است.

چشم انداز

Swarm در حال تحقیق در مورد پتانسیل ذخیره سازی و برنامه های ارتباطی بلاک چین برای هدف قرار دادن زیرساخت لایه پایه هدف اینترنتی غیرمتمرکز خود است که به آن “کامپیوتر جهانی” نیز گفته می شود.

برای رسیدن به این هدف، نقشه راه Swarm تعدادی از اهداف کوتاه مدت، از جمله ویژگی ها و عملکردهایی مانند تقسیم گره، پشتیبانی مرورگر، شبیه سازی شبکه در مقیاس بزرگ و پشتیبانی لایت نود را تعیین می کند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (پلتفرم swarm)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .