🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

اموزش تحلیل بنیادی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش تحلیل بنیادی بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی سهامیر در کشور ، دوره های اموزش تحلیل بنیادی هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان به این حوزه است ، همچنین شرایط برگزاری کلاس اموزش تحلیل بنیادی برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

برگزاری دوره اموزش تحلیل بنیادی

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش تحلیل بنیادی سهامیـــــــــر

چارتـــــــــــــــــــ دوره اموزش تحلیل بنیادی

دوره آموزشی تحلیل بنیادی بصورت کاملا تخصصی بهمراه مطالب بروز توسط دپارتمان آموزش عالی سهامیر گرداوری و ارائه شده است. این دوره ظرف مدت 28 ساعت آموزش تئوری و عملی و بهمراه ارائه مدارک بین المللی بازار سرمایه به شرح جدول برگزار میشود . متقاضیان بمنظور ثبت نام و حضور در دوره آموزشی تحلیل بنیادی معاملاتی میتوانند از طریق لینک ثبت نام در ادامه این صفحه اقدام نمایند.

✅ نــــــــــــام دوره: تحلیلگر بنیادی بورس ایران
✅ سال بروزرسانی: سرفصل های آموزش تحلیل بنیادی در 2023 در دو نوبت تحت بروزرسانی قرار گرفت
✅ سطح علمی دوره: آموزش تحلیل بنیادی در دو سطح پیشرفته و تخصصی
✅ مدرس دوره تحلیل بنیادی: اختصاصی سهامیر (داخلی و خارجی)
✅ مدت زمان آموزش: 28 الی 30ساعت کاربردی
✅ پشتیبانی آموزشی: دارد (12 ماه)
✅ تاییدیه ها: CRP-640023 اروپا و آسیا
✅ مدرک بین المللی تحلیل بنیادی: سهامیر
✅ مدرک داخلی تحلیل بنیادی: سازمان فنی حرفه ای کشوری

تخصصی ترین مرجع اموزش تحلیل بنیادی

سهامیـــــــر بعنوان یک مرکز فوق تخصصی فعال در بازارهای مالی و سرمایه گذاری خدمات ویژه ای در زمینه اموزش تحلیل بنیادی بصورت تخصصی و سطح بالا به عموم علاقه مندان این حوزه ارائه میکند.

سال تاسیـــــس: 30 years

میزبان بیش از > 120,000

نحوه برگزاری دوره های اموزش تحلیل بنیادی

اموزش تحلیل بنیادی بصورت حضوری و آکادمیک
اموزش تحلیل بنیادی بصورت غیرحضوری و آنلاین
اموزش تحلیل بنیادی بصورت کلاس های عمومی و خصوصی
اموزش تحلیل بنیادی بهمراه اعطا گواهینامه انحصاری و بین المللی

ویژگی های دوره اموزش تحلیل بنیادی

بالاترین سطح آموزشی و علمی در حوزه اموزش تحلیل بنیادی
360 روز پشتیبانی آموزشی و کاربردی پس از دورهاموزش تحلیل بنیادی
اموزش تحلیل بنیادی بصورت آکادمیک و علمی
جامع ترین و بروزترین مباحث آموزشی
مشاوره و تعیین سطح قبل از ورود به کلاس های اموزش تحلیل بنیادی

خدمات حرفه ای اموزش تحلیل بنیادی توسط موسسه سهامیر

معرفی دوره اموزش تحلیل بنیادی

دوره اموزش تحلیل بنیادی یکی از موثرترین و برترین دوره های آموشی در کشور بوده که توسط تیم تحلیلی و معاملاتی سهامیر گردآوری و بطور منظم هرساله طی 2 نوبت مباحث آن بروزرسانی و آپدیت میشود. این دوره آموزشی در 2 سطح گردآوری شده و تمامی متقاضیان با هر سطح علمی و مهارتی میتوانند در این دوره اموزشی شرکت نمایند.

مشاوره و تعییین سطح بمنظور شرکت در دوره اموزش تحلیل بنیادی

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش تحلیل بنیادی شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شده و در صورت نیاز قبل از حضور در این دوره اموزشی توسط کارشناسان خبره سهامیر تعیین سطح شده و سپس نسبت به ثبت نام در دوره اموزشی متناسب با خود اقدام نمایید.

اموزش تحلیل بنیادی توسط پیشکسوتان و فعالان باتجربه

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک دوره اموزش تحلیل بنیادی باید داشته باشد ، آموزش توسط افراد باتجربه با بعبارتی آموزش توسط افرادی است که خود در این عرصه در حال فعالیت هستند . تیم آموزشی سهامیر با بکارگیری اساتید تخصصی و سطح بالا توانسته برای مدت 20 سال یکی از برترین دوره های آموزشی اثرگذار را در این حوزه برگزار نماید.

اموزش تحلیل بنیادی بهمراه آزمون و مدرک معتبر

شما میتوانید پس از گذراندن دوره اموزش تحلیل بنیادی در مرکز آموزش عالی سهامیر ، برای شرکت در آزمون های مربوطه اقدام نمایید و گواهینامه و مدرک معتبر داخلی و خارجی را از این مرکز دریافت کنید. لازم به ذکر است دریافت گواهینامه بین المللی مستلزم کسب نمره قبولی درآزمون مربوطه میباشد.

نـــــــــــــــام دوره: اموزش تحلیل بنیادی

شرایط آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
آموزش حضوری
تماس بگیرید
تماس بگیرید
آموزش آنلاین
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام

فهرست مطالب

تحلیل بنیادی

دوره آموزش تخصصی تحلیل بنیادی

- دوره آموزش تخصصی تحلیل بنیادی :

اموزش تحلیل بنیادی در بازار بورس و اوراق بهادار تاثیر بسزایی در پیش بینی رفتار یک سهم در دوره های میان مدت و بلند مدت دارد ، با کمک تحلیل بنیادی میتوان با آنالیز دقیق اطلاعات اساسی همچون اطلاعات مالی شرکت ها ، اقتصاد کشور ، تغییرات نرخ ارز ، قانون گذاری های اساسی کشوری و … به رفتار سهام در آینده پی برد یا به عبارتی بواسطه اموزش تحلیل بنیادی میتوان وضعیت ضرر و یا سود یک سهام را در آینده مشخص میکند .

دوره اموزش جامع تحلیل بنیادی بورس حاصل 30 سال تجربه و فعالیت مدیران و متخصصان سازمان سهامیر در بازار بورس ایران و جهان میباشد، کلیه ی مباحث و سرفصل های اموزشی این دوره مطابق با استانداردهای جهانی و QT اروپا برنامه ریزی و تدوین شده بطوریکه دوره آموزش جامع تحلیل بنیادی بورس را میتوان بعنوان یکی از بهترین دوره های حرفه ای آموزشی برای افرادی که قصد فعالیت حرفه ای در بازار بورس ایران و جهان را دارند دانست.

کلیه متقاضیان و دانشپذیران بمنظور شرکت در دوره اموزشی تحلیل بنیادی میتوانند از طریق همین سامانه نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس اقدام نمایند.

- نحوه برگزاری دوره تحلیل بنیادی :

دوره اموزش تخصصی و پیشرفته تحلیل بنیادی به دو صورت در مجموعه سهامیر برگزار میشود:

1- ثبت نام در دوره اموزش حضوری تحلیل بنیادی : در این دوره اموزشی کلیه دانشپذیران بمنظور شرکت در کلاس تحلیل بنیادی میبایست راس ساعت تعیین شده و تاریخ معین بصورت فیزیکی در کلاس اموزشی حضور داشته باشند ، توجه داشته باشید کلاس های اموزش حضوری تحلیل بنیادی تنها در محل مراکز سهامیر برگزار میشود .

2- ثبت نام در دوره اموزش انلاین تحلیل بنیادی : این دوره اموزشی بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار میشود بگونه ای که کلیه دانشپذیران بمنظور شرکت در کلاس انلاین تحلیل بنیادی میبایست در ساعات اعلام شده و تاریخ معین بواسطه یک سیستم کامپیوتر و یا حتی موبایل بصورت انلاین با فضای اموزشی و مدرس در ارتباط باشند .

- تجهیزات مجهز آموزشی :

- ویژگی دوره های آموزشی تحلیل بنیادی :

- مدرسان و اساتید تحلیل بنیادی :

دوره اموزش پیشرفته تحلیل بنیادی بواسطه برترین مدرسان و اساتید مرکز سهامیر و به دو روش اموزش حضوری و اموزش انلاین برگزار میشود ، همچنین باید توجه داشت که مرکز آموزش عالی سهامیر اکنون بالغ 120 مدرس برتر و بین المللی را در 7 کشور در اختیار دارد و از طرفی مدرسان و اساتید مرکز دارای گواهینامه سطح استادی از موسسه جهانی AWQ میباشند ضمن اینکه کلیه انها دارای حداقل 10 سال سابقه و تجربه کاری در صنعت بورس ایران و از تریدرهای بنام جهان هستند. همچنین با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده توسط این مرکز که بصورت مداوم در امر توسعه و تحقیقات در بازار سرمایه انجام میشود ، سیستم آموزشی استاندارد و انحصاری را بوجود آورده است که در نوع خود منحصر بفرد است .

- سرفصل دوره آموزشی تحلیل بنیادی :

مناسب برای معامله گران و تحلیلگران بازار بورس.

رتبه آموزشی
9.7/10

سرفصل های آموزشی تحلیل بنیادی بورس ایران مشتمل بر 3 سرفصل اصلی بوده که در این دوره بطور کامل ظرف مدت 18 ساعت در طول مدت 6 جلسه به آموزش آنها می پردازیم.

– 18 ساعت آموزش تئوری و عملی ظرف مدت 6 جلسه .

– 120 ساعت پشتیبانی و  رفع اشکال ظرف مدت یک ماه .

 

بخش اول : مباحث مقدماتی
  • آموزش مباحث و مفاهیم در تحلیل بنیادی
  • آشنایی با ابزار مورد نیاز  تحلیلی
  • آموزش فرمول ها و تکنیک های محاسباتی
  • اصول تحلیل بنیادی در بازار سهام
  • نحوه تشخیص و تحلییل عوامل کمی و عوامل کیفی
  • مرور مباحث مقدماتی
بخش دوم : متغیرها
  • تاثیر تغییر نرخ ارز بر روی ارزش سهام
  • تاثییر نرخ ارز بر روی ارزش سهام
  • تاثیر بوودجه کشوری بر روی بازار بورس
  • تاثیر سایر متغیرهای کلان کشوری بر روی بازار بورس و سرمایه
بخش سوم : مباحث پایه
  • بررسی و شناخت ساختار سازمانی ، سرمایه ای انواع شرکت و موسسه
  • شناخت و تحلیل صورت های مالی
  • تحلیل نسبت های ارزیابی سهام
  • تحلیل افزایش سرمایه و محاسبه قیمت سهام
  • تحلیل نسبت های بازدهی شرکت ها
  • تحلیل نسبت های مالی کاربردی
  • محاسبه نرخ رشد شرکت ها
  • آموزش نحوه ارزش گذاری سهام
  • آموزش انواع EPS
  • تجزیه و تحلیل ترازنامه و حساب های سود و زیان

- اهداف دوره آموزشی تحلیل بنیادی :

در پایان این دوره آموزشی دانش پذیر قادر خواهد انواع سهام سازمان، شرکت و موسسات را در تمامی ابعاد و از دیدگاه تحلیل به روش بنیادی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد . 

– توانایی تجزیه و تحلیل انواع شرکت از تمام جوانب – توانایی تجزیه و تحلیل اصولی صورت های مالی شرکت ها – توانایی محاسبه ارزش ذاتی سهام – توانایی تجزیه و تحلیل سودآوری شرکت ها – توانایی استفاده از نسبت های ارزشیابی سهام – توانایی محاسبه ناو در شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ – توانایی شناسایی مقاصد ارزشی یک سهام – و …

- سوالات متداول :

آیا در کلاس بصورت عملی خرید و فروش سهام انجام میشود؟

بله ، با توجه به اینکه فعالیت در صنعت بورس و اوراق بهادار بخصوص در شاخه تحلیل بنیادی یک فعالیت کاملا عملیاتی اجرایی میباشد به همین علت کلاس های آموزشی مرکز فعل گرا بوده که ضمن آموزش مباحث تئوری حدود 80 درصد از زمان آموزش به انجام امور عملیاتی تحلیلگری و … اختصاص داده میشود.

مدت زمان برگزاری کلاس چند روز است؟

مدت زمانبرگزاری کلاس های آموزشی تحلیل بنیادی 18 ساعت در نظر گرفته شده است که ظرف مدت 6 روز در شرایط عادی به اتمام خواهد رسید . از طرفی دانش پذیران شهرستانی میتوانند در کلاس های فشرده شرکت نمایند که ظرف 3الی6 روز بصورت ممتد کلاس ها برگزار خواهد شد .

برای دانش پذیران شهرستانی کلاس های فشرده چگونه برگزار میشود؟

کلاس های فشرده بصورت ممتد هر روز و ظرف 2 روز برگزار خواهد شد 

من شاغل هستم آیا میتونم در ساعات غیر کاری در کلاس شرکت کنم؟

بله ، آغاز کلاس های آموزشی در شاخه تحلیل بنیادی در شیفت عصر برگزار میشود لذا دانش پذیران شاغل میتوانند بعد از اتمام کار نسبت به حضور در کلاس های آموزشی اقدام نمایند .

بعد از پایان دوره آیا گواهینامه به دانش پذیران اعطا میشود؟

بعد از اتمام دوره و تایید صلاحیت دانش پذیر توسط مدرس و کسب نمره حد نصاب از آزمون مذکور، مدرک بین المللی به دانش پذیران اعطا خواهد شد . (شرکت در آزمون شامل هزینه بوده و کلیه متقاضیان میتوانند برای حضور در آزمون از طریق صفحه ثبت نام آزمون اقدام کنند .

آیا پس از ثبت نام امکان کنسلی دوره وجود دارد؟

توجه داشته باشید که با توجه به اینکه سیستم ثبت نام و رزرو کلاس های آموزشی مرکز بصورت یکپارچه و متمرکز برای کلیه استان ها انجام میشود لذا تحت هیچ شرایط امکان کنسلی و عودت مبلغ وجود ندارد .

چطور میتوان در کلاس های آموزشی ثبت نام نمود؟

برای ثبت نام و رزرو کلاس های آموزشی تحلیل بنیادی با توجه به اینکه دو تا سه هفته قبل از آغاز کلاس ها ظرفیت مجموعه تکمیل میشود ، لازم است حداقل به مدت 20 روز زودتر از موعد آغاز کلاس ها ثبت نام شما تکمیل شده باشد . برای ثبت نام و رزرو کلاس آموزشی میتوان از طریق همین سامانه و بصورت اینترنتی ثبت نام قطعی خود را انجام داده و کد رهگیری دریافت نمایید .

- ادامه فرایند ثبت نام تحلیل بنیادی :

از طریق گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس آموزشی تحلیل بنیادی اقدام نمایید .

بهترین آموزشگاه تحلیل بنیادی

آموزشگاه سهامیر بعنوان بهترین آموزشگاه تحلیل بنیادی در کشور شناخته شده و در حال حاضر یکی از مراجع مهم و اصلی در حوزه آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری در کشور بشمار می آید ، این مرکز از سال 2016 با کسب رتبه برتر توانست عنوان بهترین اموزشگاه تحلیل بنیادی را به خود اختصاص دهد . هم اکنون بیش از 17000 نفر دانش آموخته در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس توسط این مجموعه روانه بازار شده است . واحد اموزش تحلیل بنیادی در دپارتمان آموزش عالی سهامیر متشکل از 30 نفر هیئت مدیره که تماما از تریدرها و تحلیلگران بازار جهانی میباشند تشکیل شده است . 

بهترین مدرس و استاد تحلیل بنیادی

مدرسان و اساتید تحلیل بنیادی در مجموعه سهامیر دارای بورد مالی تخصصی از انجمن مالی cifo آمریکا بوده که در نوع خود دارای بالاترین سطح تخصصی در بازار فارکس میباشند . بهترین استاد و مدرس تحلیل بنیادی را میتوان به شخصی نسبت داد که دارای سوابق و تجربه بالا در حوزه بازار فارکس باشند و از طرفی بهترین استاد و مدرس تحلیل بنیادی شخصی است که جدا از تجربه ارز علم و تئوری بازار سرمایه اطلاع کافر داشته باشد . تمامی مدرسان و اساتید در مرکز اموزش عالی سهامیر بواسطه سرمایه گذاری های مرکز دارای دارای بروزترین و بالاترین سطح علمی تحلیلی و معاملاتی در بازار فارکس هستند .

آموزش آنلاین تحلیل بنیادی

دوره های اموزش آنلاین تحلیل بنیادی بصورت غیرحضوری یا مجازی تحت بستر نرم افزار کلاس آنلاین برگزار میشود ، کلیه متقاضیان و علاقه مندان که شرایط لازم برای شرکت در کلاس های ترمیک سهامیر را ندارند میتوانند در کلاس های اموزش انلاین تحلیل بنیادی شرکت نمایند ، شرایط برگزاری در دوره های اموزش انلاین بگونه ای اس که دانشپذیران میتوانند همچون کلاس های حضوری در محیط کلاس به بحث و پرسش و پاسخ بپردازند و در مورد نظرات سایرین اظهار نظر نمایند یا اینکه صفحه اسکرین مانیتور خود را با سایرین در کلاس به اشتراک بگذارند ، سطح آموزش کلاس های اموزش انلاین تحلیل بنیادی  بدون شک بسیار بالا بوده و از لحاظ کیفیت در نوع خود بی مانند است .

آموزش حضوری تحلیل بنیادی

دوره های اموزش حضوری تحلیل بنیادی در موسسه سهامیر بصورت کاملا ترمیک و با حضور دانشپذیر در محل اموزشگاه برگزار میشود ، اموزش حضوری تحلیل بنیادی در کلاس های مجهز بصورت کاملا آکادمیک و از پایه برگزار میشوند و دانشپذیران و متقاضیان بمنظور شرکت در این دوره های اموزشی میبایست از قبل ثبت نام و رزرو انجام دهند .کلاس های اموزش حضوری تحلیل بنیادی  در مجموعه سهامیر دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و اساتید دوره های حضوری تحلیل بنیادی همگی از تحلیلگران و معامله گران تیم کپی ترید و تحلیل سهامیر میباشند . در پایان دوره اموزش حضوری تحلیل بنیادی متقاضیان میتوانند در آزمون خارجی تحلیل بازار جهانی فارکس شرکت نمایند و در صورت کسب نمره گواهینامه انصاری در این حوزه دریافت کنند.

گواهینامه و مدرک بین المللی تحلیل بنیادی

کلیه متقاضیان و دانشپذیران سهامیر میتوانند بمنظور اخذ مدرک و گواهینامه بین المللی  تحلیل بنیادی در انتهای دوره نسبت به ثبت نام در ازمون بین المللی اقدام نمایند ، این ازمون توسط اداره امور مالی آزاد اروپا در سه سطح برگزار میشود که دانش اموختگان این دوره میتوانند در ازمون سطح یک تحلیل بنیادی شرکت نمایند و در صورت اخذ نمره قبولی گواهینامه و مدرک انحصاری تحلیل بنیادی فارکس را دریافت نمایند . دانشپذیرانی که موفق به دریافت گواهینامه و مدرک بین المللی سطح یک بازار فارکس شده اند میتواند در آزمون سطح 2 آن شرکت نموده و مدرک بین المللی تحلیل گر حرفه ای بازار فارکس را دریافت کنند . لازم به ذکر است کلیه مراحل ثبت نام و شرکت در ازمون بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار میشود .

آموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی

دوره های اموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی در موسسه سهامیر بصورت جامع و صفر تا صد در محل اموزشگاه برگزار میشود ، اموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی در کلاس های مجهز این اموزشگاه بصورت کامل و جامع و در قالب دوره های آکادمیک برگزار میشوند و دانشپذیران و متقاضیان بمنظور شرکت در دوره های اموزش از پایه میبایست نسبت به ثبت نام و رزرو اقدام نمایند .کلاس های اموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی در مجموعه سهامیر دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و اساتید دوره های صفر تا صد تحلیل بنیادی همگی از تحلیلگران و معامله گران تیم کپی ترید و تحلیل سهامیر میباشند . در پایان دوره اموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی متقاضیان میتوانند در آزمون خارجی تحلیل بازار جهانی فارکس شرکت نمایند و در صورت کسب نمره گواهینامه انصاری در این حوزه دریافت کنند.

آموزش تخصصی تحلیل بنیادی

دوره های اموزش تخصصی تحلیل بنیادی در موسسه سهامیر بصورت کاملا تخصصی  در محل اموزشگاه برگزار میشود ، اموزش تخصصی تحلیل بنیادی در کلاس های مجهز و بصورت ویژه  در سطوح بالا و همچنین در قالب دوره های آکادمیک برگزار میشوند و دانشپذیران و متقاضیان بمنظور شرکت در دوره های اموزش تخصصی میبایست نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس اقدام نمایند .کلاس های اموزش تخصصی تحلیل بنیادی در مجموعه سهامیر دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و اساتید دوره های تخصصی تحلیل بنیادی همگی از تحلیلگران و معامله گران تیم کپی ترید و تحلیل سهامیر میباشند . در پایان دوره اموزش تخصصی تحلیل بنیادی متقاضیان میتوانند در آزمون خارجی تحلیل بازار جهانی فارکس شرکت نمایند و در صورت کسب نمره گواهینامه انصاری در این حوزه دریافت کنند.

آموزش پیشرفته تحلیل بنیادی

دوره های اموزش پیشرفته تحلیل بنیادی در موسسه سهامیر بصورت کاملا پیشرفته در محل اموزشگاه برگزار میشود ، اموزش پیشرفته تحلیل بنیادی در کلاس های مجهز این اموزشگاه بصورت ویژه  در سطوح بالا و همچنین در قالب دوره های آکادمیک برگزار میشوند و دانشپذیران و متقاضیان بمنظور شرکت در این دوره های اموزشی و پیشرفته میبایست نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس اقدام نمایند .کلاس های اموزش پیشرفته تحلیل بنیادی در مجموعه سهامیر دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و اساتید دوره های تخصصی تحلیل بنیادی همگی از تحلیلگران و معامله گران تیم کپی ترید و تحلیل سهامیر میباشند . در پایان دوره اموزش پیشرفته تحلیل بنیادی متقاضیان میتوانند در آزمون خارجی تحلیل بازار جهانی فارکس شرکت نمایند و در صورت کسب نمره گواهینامه انصاری در این حوزه دریافت کنند.

رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 40 هزار دانشپذیر در بازار سرمایه

رویدادهای آموزشی در مرکز آموزش عالی سهامیر به صورت دوره های اموزش آکادمیک ، سمینارهای مرتبط با بازار مالی داخلی و خارجی ، ورکشاپ های معامله گری و پکیج های آموزش آفلاین و کلاس های لایو و زنده بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش تحلیل بنیادی

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش تحلیل بنیادی سهامیـــــــــر

ایا دوره اموزش تحلیل بنیادی برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش تحلیل بنیادی بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش تحلیل بنیادی چقدر است؟

طول دوره اموزش تحلیل بنیادی با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 20 الی 36 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش تحلیل بنیادی شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش تحلیل بنیادی شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش تحلیل بنیادی وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش تحلیل بنیادی وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش تحلیل بنیادی وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش تحلیل بنیادی که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش تحلیل بنیادی به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش تحلیل بنیادی در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش تحلیل بنیادی چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش تحلیل بنیادی با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی سهامیر دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش تحلیل بنیادی میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش تحلیل بنیادی ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش تحلیل بنیادی میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی سهامیر امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش تحلیل بنیادی بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش تحلیل بنیادی بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش تحلیل بنیادی بصورت بصورت آنلاین برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش تحلیل بنیادی که در محل آموزشگاه سهامیر برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش تحلیل بنیادی چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش تحلیل بنیادی بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش تحلیل بنیادی چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش تحلیل بنیادی میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش تحلیل بنیادی بصورت فشرده ویژه شهرستانی ها چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش تحلیل بنیادی را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش تحلیل بنیادی تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش تحلیل بنیادی حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی سهامیر بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازارهای مالی و سرمایه گذاری استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش تحلیل بنیادی چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش تحلیل بنیادی در مجموعه سهامیر بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.