🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022 

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022 بازی‌های بازی برای کسب درآمد به شرکت‌کنندگان با پول نقد دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض پاداش می‌دهند. در سال‌های اخیر، این بازی‌های مبتنی بر

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022  سهامیـــــــــر

بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022 

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022

بازی‌های بازی برای کسب درآمد به شرکت‌کنندگان با پول نقد دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض پاداش می‌دهند. در سال‌های اخیر، این بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین – که به نام P2E نیز شناخته می‌شوند، به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و به یکی از اجزای اصلی تقریباً همه متافورس‌ها تبدیل شده‌اند، به طوری که هر پلتفرم به شکل خاص خود از ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه به بازیکنان آنلاین برای تعهد زمانی خود می‌بالد.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازی های بازی برای کسب درآمد، مانند Axie Infinity، به دست آوردن ارزی است که در دنیای واقعی ارزش دارد و در عین حال سرگرم کننده است. ایجاد NFT هایی که می توانند به یک دارایی سودآور تبدیل شوند، یکی دیگر از موارد است.

معرفی ۹ تا از بهترین بازی های Crypto NFT سال 2022

در سال 2022 انواع مختلفی از بازی های بازی برای کسب درآمد موجود است. در اینجا نگاهی دقیق تر به 9 مورد از بهترین آنها داریم.

1. Axie Infinity

این بازی تجارت و نبرد، بازی برای کسب درآمد، مبتنی بر “Axies” است – NFT های ساخته شده توسط اتریوم که بازیکنان می توانند آنها را جمع آوری کنند، پرورش دهند، با آن مبارزه کنند و با دیگر کاربران آنلاین تجارت کنند. انواع مختلفی از Axies برای انتخاب وجود دارد و امکانات سفارشی سازی بی پایان است. هنگامی که یک بازیکن با سایر کاربران مبارزه می کند و برنده می شود، معجون های عشقی به دست می آورد که می تواند با توکن های AXS فروخته شود.

Axie Infinity دارای بیش از هشت میلیون بازیکن ثبت نام شده است و حدود یک میلیون نفر از آنها روزانه آن را بازی می کنند. برای نشان دادن میزان سودآوری این بازی، Axie Infinity به اقتصاد دیجیتال مبتنی بر دارایی های رمزنگاری در جنوب شرقی آسیا، به ویژه در فیلیپین و ویتنام دامن زده است.

تقریباً 60.9 میلیون AXS – 23٪ از کل عرضه – از 1 آوریل 2022 در گردش هستند، در حالی که ارزش تک سهم AXS حدود 66 دلار است.

2. دسنترالند

Decentraland یک پلت فرم واقعیت مجازی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا دنیای سه بعدی خود را بسازند، زمین بخرند و آن را به هر آنچه که می خواهند در این پلتفرم توسعه دهند. هنگامی که بازیکن زمینی را خریداری می کند، می تواند هر چیزی را که می خواهد با آن ایجاد کند – از ساخت یک بازی جداگانه تا افتتاح یک فروشگاه آنلاین که برای تجارت باز است. یک بازیکن همچنین می‌تواند به کاربران دیگر برای حفظ امنیت زمین خود در زمانی که آفلاین هستند، پول پرداخت کند.

برای شروع کار با Decentraland، بازیکن باید یک کیف پول اتریوم داشته باشد تا بتواند ارز MANA این پلتفرم را خریداری و ذخیره کند . سپس آنها می توانند در پلتفرم شرکت کنند.

حدود 1.8 میلیارد سکه MANA تا 1 آوریل 2022 در گردش است و یک سهم از MANA کمی بیش از 2.66 دلار ارزش دارد.

3. دنیای بیگانه

Alien Worlds یک بازی ماجراجویی علمی-تخیلی آینده‌نگرانه برای کسب درآمد است که با یک فرض ساده: بازی، استخراج و ارتقا برای ایجاد یک تجربه بازی همهجانبه است. این بازی حول گونه‌های بیگانه NFT می‌چرخد که بازیکن می‌تواند آنها را بگیرد و از آنها برای استخراج یا یافتن آیتم‌های مختلف استفاده کند. هر چه بازیکن بیشتر ارتقا یابد، شانس برنده شدن بیشتر است.

تریلیوم ارز دیجیتال رسمی دنیای بیگانه است. یک بازیکن می تواند از توکن TLM برای معامله NFT با دیگر بازیکنان یا برنده شدن در جنگ ها و ماموریت ها استفاده کند. بازیکنان همچنین برای شروع به ابزارهای استخراج، زمین و سپرده های TLM نیاز دارند.

ارزش تک سهم TLM تا 1 آوریل 2022 حدود 0.14 دلار است و تنها 9 درصد از کل عرضه سکه های TLM – تقریباً 914 میلیون – در گردش است.

4. جعبه شنی

این بازی مبتنی بر بلاک چین به کاربران امکان می دهد در متاورژن بلوکی خود بسازند، کار کنند و زنده بمانند. کاربرانی که The Sandbox را بازی می‌کنند، می‌توانند LAND – یک NFT – برای ساختن یک خانه یا قلعه یا انجام ماموریت‌ها برای به دست آوردن ارز درون بازی، که رمز SAND است، بخرند. The Sandbox با ترکیب خلاقیت، استراتژی و مهارت‌های بقا، بازیکنان را تشویق می‌کند تا فعالانه در پلتفرم شرکت کنند و NFT‌ها را بخرند و بفروشند. هرچه بازیکنان آیتم های بیشتری بسازند، در نهایت به سطح بالاتری می توانند برسند.

تقریباً 1.2 میلیارد SAND – 36٪ از کل عرضه – تا 1 آوریل 2022 در گردش است، در حالی که یک سهم SAND حدود 3.53 دلار ارزش دارد.

5. زد ران

Zed Run یک بازی بازی برای کسب درآمد در مسابقات اسب دوانی است که به کاربران اجازه می‌دهد اسب‌های مختلفی را – به عنوان NFT – که می‌توانند آن‌ها را بخرند، بفروشند و با سایر بازیکنان روی پلتفرم معامله کنند، انتخاب کنند. کاربران همچنین می توانند اسب های جدید پرورش دهند یا آنها را ارتقا دهند تا قوی تر شوند. 

در این بازی بازی برای کسب درآمد، کاربران با اسب های خود مسابقه می دهند تا جوایزی کسب کنند. هر اسب نقاط قوت و ضعف خود را دارد و بازیکنان می توانند آنها را ارتقا دهند تا برنده شدن در مسابقات آسان تر شود. آنها همچنین می توانند برای کسب درآمد روی بازیکنان دیگر شرط بندی کنند.

 

6. Blankos Block Party

Blankos Block Party یک پلتفرم مهمانی چند نفره است که در آن کاربران می‌توانند بازی‌های کوچک و ماموریت‌هایی را برای جمع‌آوری Moola یا MLA، ارز درون بازی انجام دهند. کاربران همچنین می توانند Blanko Bucks را با کارت اعتباری خریداری کنند.

در این بازی، شرکت‌کنندگان دارایی‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند که NFT‌هایی هستند که توانایی‌های ویژه درون بازی را ارائه می‌کنند. سپس بازیکنان می‌توانند Blankos خود را بخرند، بفروشند و با امتیازات مختلف معامله کنند. Blankos Block Party که یکی از بهترین بازی‌های کسب درآمد در نظر گرفته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد در حین سرگرمی، NFT کسب کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سکه‌های خود را با سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های خارجی مبادله کنند.

در حالی که مجموع عرضه 740000 سکه MLA موجود است، اطلاعاتی در مورد تعداد آنها در گردش تا 1 آوریل 2022 وجود ندارد. یک سهم از MLA نیم سنت ارزش گذاری شده است.

7. خدایان رها شده

این بازی کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین به کاربران اجازه می دهد تا کارت های NFT را برای رقابت با یکدیگر جمع آوری کنند. بازی حول موجودات قدرتمندی به نام «خدایان» می چرخد ​​که هر کدام از آنها توانایی منحصر به فردی دارند. برای خرید این کارت ها می توان از ارز درون بازی GODS استفاده کرد و با شکست دادن سایر بازیکنان در نبرد به کسب درآمد رسید.

تقریباً 23.7 میلیون سکه GODS، که حدود 5٪ از کل عرضه است، تا آوریل 2022 در گردش هستند، در حالی که ارزش تک سهم GODS حدود 1.58 دلار است.

8. My DeFi Pet

My DeFi Pet یک بازی برای کسب درآمد است که در آن کاربران حیوانات خانگی مجازی خود را پرورش می دهند. آنها می توانند این حیوانات خانگی را در بازار مبتنی بر بلاک چین بازی بخرند، بفروشند و معامله کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با سفارشی کردن ویژگی‌های حیوانات خانگی، از جمله رنگ، طرح‌های خز، چشم‌ها، مدل مونوگرام، شکل سر و بال‌ها، NFT‌های منحصربه‌فرد حیوانات خانگی خود را ایجاد کنند. این بازی بر روی KardiaChain و Smart Chain بایننس کار می کند.

ارز درون بازی، DPET، می تواند برای خرید اقلام در وب سایت رسمی بازی یا برای معامله NFT استفاده شود. سکه DPET همچنین می تواند برای خرید لباس، غذا و سایر اقلام حیوانات خانگی مجازی در بازار استفاده شود.

ارزش تک سهم DPET تا 1 آوریل 2022 با حدود 6.9 میلیون سکه DPET به 0.38 دلار رسید.

9. اطلس ستاره ای

Star Atlas یک بازی مبتنی بر نجوم و بازی برای کسب درآمد است که در آن کاربران می توانند فضا را کشف کنند و NFT های سیارات، ستارگان و موارد دیگر را مبادله کنند. هر سیاره یا ستاره دارای ویژگی های منحصر به فردی است که همه آنها را در بازی با یکدیگر متفاوت می کند. بازیکنان همچنین می توانند با سفر با سرعت چرخش در اطراف این کهکشان مجازی، دنیاهای جدیدی را کشف کنند.

این بازی مبتنی بر بلاک چین بر دو توکن متکی است: ATLAS که در بازی به عنوان توکن ابزار استفاده می شود و POLIS که یک توکن حکومتی است. هر چه مقدار ATLAS یک کاربر بیشتر باشد، POLIS بیشتری تولید می کند.

تقریباً 2.2 میلیارد سکه ATLAS، که حدود 6٪ از کل عرضه را تشکیل می دهد، تا 1 آوریل 2022 در گردش است، در حالی که ارزش تک سهم AXS حدود 0.03 دلار بود. حدود 21.6 میلیون قطعه سکه پولیس که حدود 6 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد نیز در همین مدت در گردش بود که یک سهم پولیس به ارزش 2.09 دلار بود.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بهترین بازیهای Crypto NFT سال 2022 )
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .