🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

اموزش ارز دیجیتال

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

برگزاری دوره اموزش ارز دیجیتال بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی سهامیر در کشور ، دوره های اموزش ارز دیجیتال هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان به این حوزه است ، همچنین شرایط برگزاری کلاس اموزش ارز دیجیتال برای متقاضیانی که خارج از استان تهران هستند بصورت فشرده ظرف مدت 7 روز برگزار میشود .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

آموزش و توسعه علوم سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

برگزاری دوره اموزش ارز دیجیتال

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش ارز دیجیتال سهامیـــــــــر

نام دوره: اموزش ارز دیجیتال

شرایط آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
آموزش حضوری
تماس بگیرید
تماس بگیرید
آموزش آنلاین
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام

آموزش ارز دیجیتال

مچون سایر دوره های آموزش بازار سرمایه ، برگزاری دوره های اموزش ارز دیجیتال بصورت تخصصی توسط موسسه عالی سهامیر ، این مرکز بعنوان تنها مرجع انحصاری اموزش و معامله گری و تحلیلگری در بازار جهانی ارزهای دیجیتال در کشور میباشد که تحت لیسانس NAV و CIO فعالیت میکند ،هم اکنون اموزش ارز دیجیتال در مجموعه سهامیر در قالب دوره های اموزشی و در بالاترین سطح علمی برگزار میشود .

هدف از برگزاری دوره اموزش ارز دیجیتال

هدف از برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال آشنایی و تسلط بر کلیه ابعاد بازار ارز دیجیتال برای علاقه مندان به این حوزه است، بازاری که فعالیت در آن بسیار هیجان انگیز است و فرصت های بی شماری را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار داده است. برای درک بهتر این موضوع بهتر است پیش از شرکت در دوره ارز دیجیتال در آموزشگاه ارز دیجیتال ، کمی با مفهوم ارز دیجیتال نیز آشنا شوید. ارز دیجیتال یا همان Cryptocurrency که معادل آن در زبان فارسی رمزارز نامیده می شود، در واقع نوع خاصی از پول دیجیتالی است که بر پایه اصول رمزنگاری شده طراحی شده است. مهم ترین ویژگی رمزارزها، غیرمتمرکز بودن آن ها است که این موضوع بیانگر این است که هیچ ارگان یا موسسه ای نمی تواند آن ها را کنترل کند. با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال تلاش می کنیم که آموزش جامع و کامل ارز دیجیتال را به طور مرحله ای و گام به گام در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

کلاس های عمومی ارز دیجیتال

کلاس های عمومی اموزش ارز دیجیتال بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر دانشپذیر در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی ارز دیجیتال

کلاس های خصوصی اموزش ارز دیجیتال بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر دانشپذیر در هر کلاس برگزار میشوند.

آموزش حضوری اموزش ارز دیجیتال

دوره های اموزش حضوری اموزش ارز دیجیتال بصورت ترمیک بوده و حضور شخص دانشپذیر بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

آموزش آنلاین اموزش ارز دیجیتال

کلاس های آنلاین اموزش ارز دیجیتال بصورت غیر حضوری یا مجازی بوده و دانشپذیر تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال

گذراندن دوره های اموزش ارز دیجیتال مهم ترین و حیاتی ترین موردی است که باید قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال توسط افراد انجام شود . موسسه آموزش عالی سهامیر به عنوان قدیمی ترین و تخصصی ترین مرکز علمی فعال در بازار ارز های دیجیتال بالاترین سطح خدمات آموزشی طبقه بندی شده در زمینه بازار جهانی ارز دیجیتال را به متقاضیان این عرصه ارائه میدهد. کلیه علاقه مندان به شرکت در دوره اموزش ارز دیجیتال میتوانند مطابق با چارت آموزشی ارز دیجیتال ، نسبت به ثبت نام در کلاس های اموزش ارز دیجیتال اقدام نمایند.

مطالب آموزشی ارز دیجیتال

سهامیر با برگزاری دوره های اموزش ارز دیجیتال بهمراه آموزش علمی سرمایه گذاری در بازارهای مالی آموزش علمی سرمایه گذاری بخش عمده ای از مشکلات رایج تحلیگران و معامله گران را کاهش داده است. فعالیت در بازار ارز های دیجیتال بخصوص برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است ، امروزه کاربران ایرانی در این بازار مظلوم ترین قشر هستند ، وجود مشکلات بسیار بر سر راه آنها از جمله تحریم صرافی های ارز دیجیتال علیه ایرانیان ، مشکلات واریز و برداشت ارز ، عدم وجود برنامه های حمایتی دولتی ، مشکلات قانونی ، عدم وجود اطلاعات آموزشی صحیح و استاندارد در حوزه ارزهای دیجیتال ، وجود کانال های سیگنال ارز دیجیتال ، هجوم مطالب آموزشی غلط که با مقاصد تجاری در سطح کشور وجود دارد و …. از جمله مهمترین دلایلی هستند که شرکت در دوره اموزش ارز دیجیتال را در آموزشگاه سهامیر به شما توصیه میکنیم .

آموزشگاه ارز دیجیتال

یکی از دوره های آموزشی پر مخاطب در مرکز آموزش عالی سهامیر ، دوره آموزش ارز دیجیتال است. آموزشگاه سهامیر بعنوان برترین آموزشگاه ارز دیجیتال و همچنین شناخته شده ترین مرکز آموزش حرفه ای برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال در کشور بشمار می آید.دوره آموزش ارز دیجیتال توسط دپارتمان آموزشی سهامیر در قالب کلاس های آموزش حضوری و آنلاین تدوین و گردآوری شده است . ارز دیجیتال یکی از رشته های نو ظهور و تخصصی و علمی در جهان بوده بطوریکه بمنظور موفقیت در این بازار لازم است فرد اطلاعات کاملی از علوم تحلیلگری ، معامله گری ، مدیریت ریسک و روانشناسی و مدیریت سرمایه داشته باشد .لذا فعالیت واقعی در بازار ارز دیجیتال تجربه و دانش بالایی نیاز دارد. دوره آموزش ارز دیجیتال دانش کاملی از مهمترین و با اهمیت ترین نکات تحلیلگری ، معامله گری و مدیریت ریسک و روانشناسی بازار را در اختیار دانشپذیر قرار میدهد به طوری که در انتهای دوره اموزش ارز دیجیتال دانشپذیر قادر خواهد بود بطور REAL وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و معاملات سودمندی را انجام دهد.

 

مزایای دوره آموزش ارز دیجیتال

یکی از دلایکی که شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال را به علاقه مندان این حوزه پیشنهاد میکنیم این است که اکثر آموزشگاه ها، اساتید، پکیج های آموزشی ، کانال های سیگنال و حتی ویدیوهای رایگان در شبکه های اجتماعی به صورت صد درصد آموزش های غلط ارائه می دهند که این دسته آموزش ها منجر به ضرر به معامله گران ارز دیجیتال می شوند. ویژگی برتر کلاس آموزش ارز دیجیتال پرورش معامله گر است نه صرفا آموزش زیرا تحلیلگری با معامله گری تفاوت بسیار زیادی دارد. آموزش صحیح در معامله گری و تحلیل گری باعث سودآوری زیاد و مستمر در بازار ارزهای دیجیتال می شود. آموزشگاه ارز دیجیتال با سبک نوین آموزشی خود زمان سودآوری و رسیدن به سود زیاد و مستمر را برای همه دانش پذیران به حداقل می رساند بطوری که دانشپذیر در همان جلسات ابتدایی آموزش ارز دیجیتال توانایی آن را داشته که وارد بازار واقعی شده و پوزیشن گیری انجام دهد که منجر به سود شود بطوریکه دانشپذیر دیگر نیازی به عضویت در کانال های سیگنال ارز دیجیتال نخواهد داشت . قابل توجه است که اکثر ورودی های آموزشگاه ارز دیجیتال قبلا در دوره ها و کلاس های آموزشی بسیاری شرکت کرده اند و توسط اساتید مختلف آموزش دیده اند ولی نتیجه خوب و مناسبی بدست نیاورده اند و حتی ضررهای زیادی کرده اند.

سرفصل های آموزش ارز دیجیتال

سرفصل های اموزش ارز دیجیتال در مجموعه سهامیر حاصل بیش از 15 سال تجربه این مرکز در بازار ارز دیجیتال میباشد ، مباحث آموزشی ارز دیجیتال و سرفصل هایی که برای دوره اموزش ارز دیجیتال تدوین و گرد آوری شده بصورت کاملا استاندارد و گام به گام همراه با پیشرفت کلاس به دانشپذیران آموزش داده میشوند . یکی از ویژگی های سرفصل های اموزش ارز دیجیتال عمل گرا بودن مباحث برای دانشپذیران است بطوری که دانشپذیر همزمان موارد تئوری و فعالیت های عملی را در کلاس فرا میگیرد.

بخش اول: معرفی زیرساخت و ساختار / اصطلاحات / تاریخچه

  1. مقدمه ای بر ارزهای رمزنگاری شده

  2. بررسی اصطلاحات رایج در حوزه بلاکچین و رمز ارزها

  3. انواع فرصت های سرمایه گذاری در بازارهای رمز ارز پایه

  4. بررسی ساختار بلاکچین

  5. بررسی جامع رمز ارز بیت کوین

  6. بررسی آلت کوین ها و روش های سرمایه گذاری در آنها

بخش دوم: ذخیره، ارسال و نگهداری ارزدیجیتال

  1. بررسی انواع روش های ذخیره رمز ارز

  2. بررسی انواع کیف پول های رمز ارز

  3. آموزش نحوه ذخیره، ارسال و دریافت رمز ارز

  4. معرفی و بررسی مراجع مهم در حوزه بلاکچین

بخش سوم: انواع عرضه در مارکت ارزدیجیتال

  1. آموزش سرمایه گذاری در ICO

  2. آموزش تحلیل و تشخیص نوع ICO

  3. آشنایی با سایت COINMARKETCAP

  4. آموزش نحوه ایجاد COP

بخش چهارم : تحلیل تکنیکال بازار ارز دیجیتال

  1. اصول تحلیل تکنیکال

  2. انواع نمودار ها

  3. انواع روند ها

  4. انواع الگوهای کندل استیک

  5. انواع اندیکاتور و اسیلاتورهای پر کاربرد

  6. آشنایی با ابزار فیبوناچی

  7. اموزش انواع روش های سیگنال گیری

  8. تحلیل با استفاده از علوم پرایس اکشن

  9. انواع روش های معاملاتی

بخش پنجم : تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

  1. آموزش تحلیل فاندامنتال

  2. اصول تحلیل فاندامنتال در مارکت رمز ارز

  3. بررسی مراجع اطلاعاتی معتبر در بازار

  4. تاثیر شاخص های مختلف بر ارزش یک رمز ارز

بخش ششم : استخراج ارز دیجیتال

  1. آموزش استخراج رمز ار

  2. بررسی و معرفی مراجع اصلی در حوزه استخراج رمز ارز

  3. تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای ماینینگ

بخش هفتم : قراردادهای هوشمند

  1. آشنایی با قراردادهای هوشمند

مدرک و گواهینامه بین المللی اموزش ارز دیجیتال

در آموزشگاه ارز دیجیتال پس از اتمام دوره مدرک بین المللی ارز دیجیتال از انجمن CRP به دانشپذیران اعطا نموده و همچنین برای کسانی که نیاز به مدرک فنی و حرفه ای دارند پس از آزمون گواهینامه تحلیل گر بازارهای مالی جهانی را ارائه می کند . برای اخذ مدرک ارز دیجیتال از سازمان فنی و حرفه ای در ابتدا میبایست در دوره اموزش ارز دیجیتال شرکت نمایند و سپس بنا به درخواست خود دانشپذیر روزی برای امتحان در سازمان فنی و حرفه ای کشور معین می شود و دانشپذیر در روز تعیین شده و پس از قبولی در امتحانات مدرک بین المللی خود را دریافت می کند.

بهترین استاد و مدرس آموزش ارز دیجیتال

دوره اموزش تخصصی اموزش ارز دیجیتال بواسطه برترین اساتید و مدرسان مرکز و در دو روش اموزش حضوری ارز دیجیتال و اموزش انلاین ارز دیجیتال برگزار میشود ، مرکز آموزش عالی سهامیر اکنون بالغ 120 مدرس برتر و بین المللی را در اختیار داشته بطوریکه مدرسان و اساتید مرکز دارای گواهینامه سطح استادی از موسسه جهانی AWQ میباشند ضمن اینکه کلیه انها دارای حداقل 10 سال سابقه و تجربه کاری در بازار ارز دیجیتال و از تریدرهای دپارتمان کپی ترید این مرکز هستند. یکی از دلایلی که دوره آموزش ارز دیجیتال را نوع خود بینظیر کرده اطلاعاتی است که دانشپذیر در طول دوره کسب میکند. سهامیر با سرمایه گذاری های متعدد که بصورت مداوم در امر توسعه و تحقیقات و بروزرسانی اطلاعات در بازار سرمایه انجام میشود ، توانسته سیستم آموزشی استاندارد و انحصاری را بوجود آورده است که در نوع خود منحصر بفرد است .

سهامیر در سال 2008 بواسطه جمعی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاسیس و پایه گذاری شد ، این مجموعه در حال حاضر دارای 4 راس آموزش عالی ، دپارتمان سرمایه گذاری ، واحد فین تک و بخش توسعه زیرساخت های انفورماتیک در صنعت مالی و سرمایه گذاری است. در حال حاضر فعالیت سهامیر دارای 17 شعبه در داخل و خارج از کشور میباشد.

ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال

ثبت نام در آموزشگاه ارز دیجیتال و آموزش تحت نظر برترین اساتید مجموعه سهامیر ماهیانه طی یک ترم آموزشی امکانپذیر است . اگر قصد ثبت نام در کلاس های ارز دیجیتال را دارید ، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های اموزش ارز دیجیتال است. اکیدا توصیه میکنیم بمنظور ورود به بازار ارز دیجیتال تحت آموزش معامله گران حرفه ای که سال ها در این حوزه تجربه دارد آموزش ببینید چراکه فعالیت در بازار ارز های دیجیتال بدون دانش و اطلاعات کافی به دلیل ریسک فوق العاده بالای آن موجب از بین رفتن سرمایه شما خواهد شد . از طرفی اگر با دانش و اطلاعات کافی به این بازار وارد شوید میتوانید سرمایه خود ظرف مدت یک سال به چند برابر افزایش دهید. هم اکنون میتوانید از طریق همین سامانه نسبت به ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال اقدام نمایید.

آموزش حضوری ارز دیجیتال

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش حضوری اموزش ارز دیجیتال کلیه دانشپذیران میبایست راس ساعت تعیین شده و تاریخ معین بصورت فیزیکی در کلاس آموزش حضوری ارز دیجیتال حاضر شوند ، توجه داشته باشید کلاس های اموزش حضوری اموزش ارز دیجیتال تنها در محل شعب سهامیر برگزار میشوند .

آموزش آنلاین و مجازی ارز دیجیتال

ثبت نام در دوره اموزش انلاین اموزش ارز دیجیتال بصورت غیر حضوری و مجازی امکانپذیر است ، در کلاس های اموزش آنلاین ارز دیجیتال کلیه دانشپذیران میبایست در ساعات اعلام شده و تاریخ معین بوسیله یک سیستم کامپیوتر و یا حتی موبایل بصورت انلاین و در بستر اینترنت تحت پلتفرم در کلاس حضور داشته باشند . شرایط کلاس آنلاین اموزش ارز دیجیتال بگونه ای است که تمامی امکانات و ویژگی های کلاس حضوری از جمله امکان تبادل نظر ، پرسش و پاسخ و صحبت در کلاس برای دانشپذیران دوره آنلاین ارز دیجیتال فراهم شده است.

چارتـــــــــــــــــــ دوره آموزشی ارز دیجیتال

دوره آموزشی ارز دیجیتال بصورت کاملا تخصصی بهمراه مطالب بروز توسط دپارتمان آموزش عالی سهامیر گرداوری و ارائه شده است. این دوره ظرف مدت 30 ساعت آموزش تئوری و عملی و بهمراه ارائه مدارک بین المللی بازار سرمایه به شرح جدول برگزار میشود . متقاضیان بمنظور ثبت نام و حضور در این دوره آموزشی میتوانند از طریق لینک ثبت نام ارز دیجیتال در ادامه این صفحه اقدام نمایند.

✅ نــــــــــــام دوره: تحلیلگر خبره بازار ارز دیجیتال
✅ سال بروزرسانی: سرفصل های آموزش ارز دیجیتال در 2023 در دو نوبت تحت بروزرسانی قرار گرفت
✅ سطح علمی دوره: آموزش ارز دیجیتال در دو سطح پیشرفته و تخصصی
✅ مدرس دوره ارز دیجیتال: اختصاصی سهامیر (داخلی و خارجی)
✅ مدت زمان آموزش: 30 الی 36 ساعت کاربردی
✅ پشتیبانی آموزشی: دارد (12 ماه)
✅ تاییدیه ها: CRP-640023 اروپا و آسیا
✅ مدرک بین المللی ارز دیجیتال: صادره از کانادا و آمریکا
✅ مدرک داخلی ارز دیجیتال: سازمان فنی حرفه ای کشوری

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال

دوره آموزش صفر تا صد اموزش ارز دیجیتال با تدریس بهترین اساتید در بازار ارز دیجیتال در یکی از بهترین مجموعه های سرمایه گذاری و آموزشی در کشور برگزار میشود ، دوره آموزش صفر تا صد اموزش ارز دیجیتال یکی از بهترین دوره ها و کلاس های آموزشی در این حیطه می باشد که در این دوره بصورت صفر تا صد کلیه مفاهیم ارز دیجیتال به دانشپذیران آموزش داده میشوند. بطوریکه برای فعالیت در این بازار پس از اتمام دوره اموزش ارز دیجیتال به هیج دوره آموزشی دیگری برای موفق شدن در بازار ارزهای دیجیتال نیاز نخواهید داشت.

آموزش تخصصی ارز دیجیتال

کلاس های آموزش تخصصی اموزش ارز دیجیتال در یکی از بهترین مجموعه های سرمایه گذاری و آموزشی در کشور برگزار میشود ، دوره آموزش تخصصی اموزش ارز دیجیتال یکی از بهترین دوره ها و کلاس های آموزش تخصصی در این حیطه می باشد که بصورت کاملا حرفه ای کلیه مفاهیم به دانشپذیران آموزش داده میشوند. لازم به ذکر است دانشپذیران برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال پس از اتمام دوره آموزش تخصصی اموزش ارز دیجیتال به هیج کلاس آموزشی دیگری برای فعالیت در این مارکت نیاز نخواهند داشت.

آموزش پیشرفته ارز دیجیتال

دوره آموزش پیشرفته اموزش ارز دیجیتال با تدریس زیر نظر بهترین استادان بازار ارز دیجیتال برگزار میشود ، کلاس های آموزش پیشرفته اموزش ارز دیجیتال یکی از بهترین دوره های سطح بالا در این حیطه بوده که بصورت کاملا حرفه ای کلیه مطالب آموزشی پیشرفته در ارز دیجیتال به دانشپذیران آموزش داده میشوند. بطوریکه پس از اتمام دوره اموزش ارز دیجیتال کاملا با مباحث اختصاصی و پیشرفته ارز دیجیتال آشنا میشوند.

مشاوره تخصصی اموزش ارز دیجیتال

قبل از هر گونه اقدام برای حضور در کلاس های اموزش ارز دیجیتال ، متقاضی توسط کارشناس مشاوره شده و درصورتیکه دوره آموزشی مناسب دانشپذیر باشد نسبت به ثبت نام متقاضی اقدام میشود.

تعیین سطح و ارزیابی دانشپذیر

در هنگام ثبت نام در کلاس های اموزش ارز دیجیتال ، متقاضیان توسط کارشنایان مرکز تعیین سطح شده و متناسب با سطح علمی ، دانشپذیر وارد کلاس مربوطه میشود.

آموزش مباحث تئوری

در جلسات ابتدایی کلاس های اموزش ارز دیجیتال تا اواسط دوره کلیه مباحث اصلی و مهم طبق چارت و بصورت تئوری و روی چارت واقعی به دانشپذیران آموزش داده میشوند.

آموزش عملی و کاربردی

از اواسط دوره اموزش ارز دیجیتال دانشپذیران آماده هستند که مطابق با آنچه در جلسات قبل آموزش دیده اند وارد بازار REAL شده و نسبت به پوزیشن گیری و انجام معاملات REAL اقدام کنند

اهداف دوره آموزشی ارز دیجیتال

در پایان دوره های اموزش ارز دیجیتال از دانشپذیران انتظار میرود که پس از آموختن سرفصل های اموزش ارز دیجیتال در اموزشگاه سهامیر بتوانند نسبت به موضوعات زیر تسلط نسبی پیدا کنند و به اهداف مطلوب شرح داده شده برسند ، این اهداف اموزشی عبارتند از:
1- توانایی تحلیل تکنیکال بازار ارز دیجیتال با استفاده از ابزارهای مختلف
2- توانایی آنالیز بازار با استفاده از تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
3- توانایی نگارش و طراحی سیستم معاملاتی خود
4- پس از دوره اموزش ارز دیجیتال دانشپذیر توانایی شناسایی گرایشات بازار را کسب میکند
5- توانایی پوزیشن گیری در محیط REAL یا واقعی
6- توانایی مدیریت سرمایه ، مدیریت ریسک و روانشناسی بازار
7- توانایی انجام معاملات اسکلپ در تایم فریم های 5-15-30 دقیقه
8- توانایی تحلیل روند بازار بر اساس اخبار و وقایع در جهان
و بسیاری از توانایی های دیگر که دانشپذیران در پایان دوره اموزش ارز دیجیتال کسب خواهند نمود.

اموزش ارز دیجیتال

بهترین اموزشگاه ارز دیجیتال

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در کشور را میتوان به جرات به مرکز آموزش عالی سهامیر نسبت داد ، سهامیر با داشتن شعب سراسری و برگزری دوره های اموزش ارز دیجیتال برپایه بروزترین دیتاهای بازار سرمایه یکی از برترین و قدیمی ترین مراکز آموزش تخصصی ارز دیجیتال در کشور میباشد ، این موسسه هم اکنون کلاس های اموزش ارز دیجیتال را بصورت ترمیک و آکادمیک و تحت نظرت مستقیم برترین تریدرهای داخلی و خارجی گردآوری نموده و به علاقه مندان این حوزه ارائه میکند.

آموزش را باحرفه ای های بازار ارز دیجیتال

می دانید که سرمایه گذاری دنیای بزرگی دارد و هر کسی با راه و روش آن آشنا نیست، بنابراین برای یادگیری اصول و قاعده موجود در آن چاره ای نداریم جز اینکه از افراد با تجربه و ماهر کمک بگیریم. موسسه سهامیر با در اختیار داشتن بهترین و با تجربه ترین اساتید در این حوزه کار را برای شما ساده کرده است. بنابراین کافی است تا با گذراندن دوره های آموزشی ارزدیجیتال در این موسسه  زیر نظر اساتید برتر آموزش ببینید.  مدت زمان زیادی نیست که دارایی های رمز ارز به بازار ورود پیدا کرده اند. در نتیجه افراد هنوز با آن، ماهیت آن، نحوه استفاده و پس انداز ارزهای دیجیتال آشناییت ندارند.
همچنین خیلی از افراد هنوز به این پول مطمئن نیستند و سوالات زیادی در ذهنشان وجود دارد که حتما باید آن ها را از افراد حرفه ای و خبره بپرسند. واضح است که موسسه سهامیر با برخورداری از حرفه ای ترین کادر در این حوزه می تواند کمک کننده به افرادی باشد که آگاهی و کسب دانش برایشان با ارزش است.

هزینه و شهریه آموزش ارز دیجیتال

هزینه ثبت نام در دوره آموزشی ارز دیجیتال هم اکنون معادل تقریبی 300 الی 450 دلار میباشد که کلیه متقاضیان جهت ثبت نام و شرکت در دوره های اموزش ارز دیجیتال میبایست شهریه آنرا با نرخ رایج ارز کشور و یا بصورت دلاری پرداخت نمایند. همچنین کلیه علاقه مندان به شرکت در کلاس آموزشی ارز دیجیتال میتوانند بصورت آنلاین از طریق فرم زیر ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

تخصصی ترین مرجع اموزش ارز دیجیتال

سهامیـــــــر بعنوان یک مرکز فوق تخصصی فعال در بازارهای مالی و سرمایه گذاری خدمات ویژه ای در زمینه اموزش ارز دیجیتال بصورت تخصصی و سطح بالا به عموم علاقه مندان این حوزه ارائه میکند.

سال تاسیـــــس: 30 years

میزبان بیش از > 120,000

نحوه برگزاری دوره های اموزش ارز دیجیتال

اموزش ارز دیجیتال بصورت حضوری و آکادمیک
اموزش ارز دیجیتال بصورت غیرحضوری و آنلاین
اموزش ارز دیجیتال بصورت کلاس های عمومی و خصوصی
اموزش ارز دیجیتال بهمراه اعطا گواهینامه انحصاری و بین المللی

ویژگی های دوره اموزش ارز دیجیتال

بالاترین سطح آموزشی و علمی در حوزه اموزش ارز دیجیتال
360 روز پشتیبانی آموزشی و کاربردی پس از دورهاموزش ارز دیجیتال
اموزش ارز دیجیتال بصورت آکادمیک و علمی
جامع ترین و بروزترین مباحث آموزشی
مشاوره و تعیین سطح قبل از ورود به کلاس های اموزش ارز دیجیتال

خدمات حرفه ای اموزش ارز دیجیتال توسط موسسه سهامیر

معرفی دوره اموزش ارز دیجیتال

دوره اموزش ارز دیجیتال یکی از موثرترین و برترین دوره های آموشی در کشور بوده که توسط تیم تحلیلی و معاملاتی سهامیر گردآوری و بطور منظم هرساله طی 2 نوبت مباحث آن بروزرسانی و آپدیت میشود. این دوره آموزشی در 2 سطح گردآوری شده و تمامی متقاضیان با هر سطح علمی و مهارتی میتوانند در این دوره اموزشی شرکت نمایند.

مشاوره و تعییین سطح بمنظور شرکت در دوره اموزش ارز دیجیتال

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش ارز دیجیتال شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شده و در صورت نیاز قبل از حضور در این دوره اموزشی توسط کارشناسان خبره سهامیر تعیین سطح شده و سپس نسبت به ثبت نام در دوره اموزشی متناسب با خود اقدام نمایید.

اموزش ارز دیجیتال توسط پیشکسوتان و فعالان باتجربه

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک دوره اموزش ارز دیجیتال باید داشته باشد ، آموزش توسط افراد باتجربه با بعبارتی آموزش توسط افرادی است که خود در این عرصه در حال فعالیت هستند . تیم آموزشی سهامیر با بکارگیری اساتید تخصصی و سطح بالا توانسته برای مدت 20 سال یکی از برترین دوره های آموزشی اثرگذار را در این حوزه برگزار نماید.

اموزش ارز دیجیتال بهمراه آزمون و مدرک معتبر

شما میتوانید پس از گذراندن دوره اموزش ارز دیجیتال در مرکز آموزش عالی سهامیر ، برای شرکت در آزمون های مربوطه اقدام نمایید و گواهینامه و مدرک معتبر داخلی و خارجی را از این مرکز دریافت کنید. لازم به ذکر است دریافت گواهینامه بین المللی مستلزم کسب نمره قبولی درآزمون مربوطه میباشد.

نام دوره: اموزش ارز دیجیتال

شرایط آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
آموزش حضوری
تماس بگیرید
تماس بگیرید
آموزش آنلاین
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام

فهرست مطالب

رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 40 هزار دانشپذیر در بازار سرمایه

رویدادهای آموزشی در مرکز آموزش عالی سهامیر به صورت دوره های اموزش آکادمیک ، سمینارهای مرتبط با بازار مالی داخلی و خارجی ، ورکشاپ های معامله گری و پکیج های آموزش آفلاین و کلاس های لایو و زنده بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.

پاسخ به سوالات متداول مرتبط با اموزش ارز دیجیتال

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین اموزش ارز دیجیتال سهامیـــــــــر

ایا دوره اموزش ارز دیجیتال برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله ، دوره اموزش ارز دیجیتال بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که کلیه متقاضیان در هر سطحی میتوانند در این کلاس ها شرکت نمایند. این دوره برای افراد مبتدی بصورت صفر تا صد و از پایه آموزش داده خواهد شد.

مدت زمان و طول دوره اموزش ارز دیجیتال چقدر است؟

طول دوره اموزش ارز دیجیتال با توجه به سطح آموزشی کلاس ، بین 20 الی 36 ساعت میباشد . شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات دقیقتر در خصوص مدت زمان برگزاری کلاس با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

من ساکن شهرستان هستم ، چطور میتونم در دوره اموزش ارز دیجیتال شرکت کنم؟

اگر محدودیت زمان دارید و یا ساکن سایر استان ها هستید میتوانید در دوره های آموزش فشرده و کوتاه مدت اموزش ارز دیجیتال شرکت نمایید

آیا امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش ارز دیجیتال وجود دارد

متاسفانه در حال حاضر شرایطی جهت پرداخت اقساطی شهریه دوره اموزش ارز دیجیتال وجود ندارد و دانشپذیر میبایست قبل آغاز کلاس نسبت به تسویه حساب دوره اقدام نماید.

آیا امکان برگزاری کلاس خصوصی اموزش ارز دیجیتال وجود دارد؟

بله ، شما میتواند در دوره های خصوصی اموزش ارز دیجیتال که با ظرفیت 1 تا 3 نفر برگزار میشوند شرکت نمایید .

ساعات برگزاری دوره اموزش ارز دیجیتال به چه نحوی است؟

ساعات برگزاری دوره های اموزش ارز دیجیتال در 3 تایم مختلف در روز تنظیم شده اند و شما میتوانید از بین ساعات نوبت صبح ، ظهر و شب یکی را به انتخاب خود تعیین نمایید.

در پایان دوره اموزش ارز دیجیتال چه مدارکی به دانشپذیر اعطا میشود؟

در پایان دوره اموزش ارز دیجیتال با شرکت در آزمون بین المللی و کسب نمره قابل قبول ، دانشپذیر میتواند گواهینامه بین المللی از کانادا و امریکا را از مرکز آموزش عالی سهامیر دریافت نماید

آیا برای اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی باید هزینه جداگانه پرداخت شود؟

خیر ، شما با شرکت و ثبت نام در دوره اموزش ارز دیجیتال میتوانید برای یک مرتبه بصورت رایگان در آزمون خارجی شرکت نمایید. توجه داشته باشید در صورت رد شدن در آزمون میبایست هزینه آنرا معادل 93 دلار پرداخت کنید تا مجاز به شرکت در آزمون برای بار دوم باشد.

چطور میتوان در دوره اموزش ارز دیجیتال ثبت نام کرد؟

بمنظور ثبت نام در دوره اموزش ارز دیجیتال میتوانید بصورت اینترنتی از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی سهامیر امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس های اموزش ارز دیجیتال بصورت بصورت حضوری برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش ارز دیجیتال بصورت آنلاین یا مجازی شرکت کنید ، توجه داشته باشید که دوره های آموزش غیر حضوری در بستر اینترنت و توسط نرم افزارهای کلاس مجازی همچون گوگل میت و ادبی کانکت برگزار میشوند.

آیا کلاس های اموزش ارز دیجیتال بصورت بصورت آنلاین برگزار میشوند؟

بله ، شما میتوانید در کلاس های حضوری اموزش ارز دیجیتال که در محل آموزشگاه سهامیر برگزار میشوند شرکت نمایید.

ظرفیت کلاس های اموزش ارز دیجیتال چند نفر است؟

ظرفیت کلاس های اموزش ارز دیجیتال بصورت عمومی 15 نفره و خصوصی 3 نفره میباشد . همچنین شما میتوانید با هماهنگی واحد آموزش در کلاس های تکنفره و خصوصی شرکت نمایید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزش ارز دیجیتال چقدر است؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه دوره اموزش ارز دیجیتال میتوانید از طریق فرم ثبت نام نسبت به دریافت استعلام قیمت آنی اقدام نمایید.

شرایط شرکت در کلاسهای اموزش ارز دیجیتال بصورت فشرده ویژه شهرستانی ها چگونه است؟

دوستانی که در سایر استان ها و شهرستان های کشور هستند و قصد شرکت در دوره اموزش ارز دیجیتال را دارند میتوانند بصورت فشرده ظرف مدت کمتر از 10 روز دوره آموزشی خود را در مرکز آموزشگاه در تهران سپری نمایند

دوره اموزش ارز دیجیتال تا چه حد عملگرا و کاربردی است؟

دوره اموزش ارز دیجیتال حاصل بیش از 15 سال تجربه کادر مدیریتی و آموزشی مرکز آموزش عالی سهامیر بوده و بگونه ای تدوین و گردآوری شده است که دانشپذیران پس از اتمام دوره بصورت 100% عملی و کاربردی میتوانند از آنچه آموخته اند در بازارهای مالی و سرمایه گذاری استفاده نمایند.

مدرس و استاد دوره اموزش ارز دیجیتال چه شخصی است؟

تمامی مدرسان و اساتید دوره اموزش ارز دیجیتال در مجموعه سهامیر بصرت اختصاصی در این مرکز فعال بوده و همگی دارای حداقل 15 سال تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در این حوزه میباشند.