🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

رشد ۶۷ درصد ارزآوری صادرات آبزیان

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

رئیس سازمان شیلات ایران به رشد ۶۷ درصدی ارزآوری در حوزه صادرات آبزیان در امسال خبر داد و گفت: ارزآوری این بخش در سال گذشته ۵۵۶ میلیون دلار بود. فرصت

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

رشد ۶۷ درصد ارزآوری صادرات آبزیان سهامیـــــــــر

رشد ۶۷ درصد ارزآوری صادرات آبزیان

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

رئیس سازمان شیلات ایران به رشد ۶۷ درصدی ارزآوری در حوزه صادرات آبزیان در امسال خبر داد و گفت: ارزآوری این بخش در سال گذشته ۵۵۶ میلیون دلار بود.

فرصت های صنعت شیلات

سید حسین حسینی صنعت شیلات را از سه محور صیادی، آبزی ‌پروری و صنایع تبدیلی و پشتیبانی تولید مورد ارزیابی قرار داد و گفت: ما یک میلیون و ۲۵۹ هزار تن در حوزه آبزیان تولید داریم که ۷۰۲ هزار تن آن مربوط به صید و ۵۵۶ هزار تن مربوط میشود به آبزی ‌پروری است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تولید آبزیان را در شرایط مشکلات آبی کشور و با توجه به کم آب بر بودن این فعالیت به صرفه دانست و اضافه کرد: تولید آبزیان می‌تواند به تأمین امنیت غذایی کمک شایانی نماید.

وی با انتقاد از مغفول ماندن توسعه آبزی ‌پروری در دریاها ادامه داد: یکی از راهکار های مهم برای انجام این کار، معرفی صنعت به سرمایه‌ گذاران است که در این راستا ما کمیته سرمایه‌ گذاری را تشکیل داده و پیوست ‌های فنی و اقتصادی را در آن توضیح دهیم و موضوع دیگر در این زمینه هم ارتقای دانش و فناوری است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (رشد ۶۷ درصد ارزآوری صادرات آبزیان)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :