🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا: ایران به برجام برنگردد، فشار اقتصادی ادامه دارد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

جو بایدن در روزنامه «واشنگتن پست»تحت عنوان  «چرا من قصد دارم به عربستان سعودی بروم» گفته است:هفته آینده،  به خاورمیانه سفر خواهم کرد و فصل جدید و امیدوارکننده‌تری از تعامل

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا: ایران به برجام برنگردد، فشار اقتصادی ادامه دارد سهامیـــــــــر

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا: ایران به برجام برنگردد، فشار اقتصادی ادامه دارد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

جو بایدن در روزنامه «واشنگتن پست»تحت عنوان  «چرا من قصد دارم به عربستان سعودی بروم» گفته است:هفته آینده،  به خاورمیانه سفر خواهم کرد و فصل جدید و امیدوارکننده‌تری از تعامل آمریکا را در آنجا شروع  کنم.

رئیس‌جمهور آمریکا گفته است :

ما با متحدان و شرکای خود در اروپا و سراسر جهان متحد شدیم تا انزوای خود را از بین ببریم. اکنون این ایران است که منزوی شده است  دولت من به افزایش فشار دیپلماتیک و اقتصادی ادامه خواهد داد تا زمانی که ایران آماده بازگشت به پایبندی به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ (برجام) باشد، همانطور که من همچنان آماده انجام این کار هستم.

همچنین وی به انتقاد از مواضع دولت جمهوری‌خواه دونالد ترامپ پرداخت و تصریح کرد: «خاورمیانه‌ای که من از آن دیدن خواهم کرد، پایدارتر و امن‌تر از خاورمیانه‌ای است که دولت من ۱۸ ماه پیش به ارث برده بود».

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (جو بایدن رئیس جمهور آمریکا: ایران به برجام برنگردد، فشار اقتصادی ادامه دارد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :