🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ 

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ اگر حتی برای مدت کوتاهی دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کرده باشید، احتمالاً قبلاً هر دو اصطلاح هارد فورک و airdrop را شنیده

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ  سهامیـــــــــر

هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ 

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ

اگر حتی برای مدت کوتاهی دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کرده باشید، احتمالاً قبلاً هر دو اصطلاح هارد فورک و airdrop را شنیده اید . شاید حتی دیده باشید که مجموع کیف پول ارز دیجیتال شما بدون هیچ دلیل مشخصی افزایش می یابد و سپس متوجه شده اید که نتیجه یک ایردراپ بوده است.

ایردراپ ها و هارد فورک ها از برخی جهات شبیه به هم هستند و در برخی مواقع این امر باعث سردرگمی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شده است. با این حال، تمایزات مهمی بین این دو عملیات وجود دارد. هارد فورک زمانی اتفاق می افتد که یک شکاف دائمی در یک بلاک چین وجود داشته باشد. این تقسیم زمانی رخ می دهد که تغییری در کد ایجاد شود. این دو مسیر ایجاد می کند. یک مسیر دارای بلاک چین جدید و مسیر دوم دارای بلاک چین اصلی است.

ایردراپ زمانی اتفاق می‌افتد که یک توکن ارز دیجیتال جدید مستقیماً در کیف پول کاربران واریز شود. اگر یک ارز مجازی به دو قسمت تقسیم شود، ممکن است از airdrop برای ارسال ارز دیجیتال جدید مستقیماً به کیف پول کاربران استفاده شود.

هارد فورک ارزهای دیجیتال

هارد فورک زمانی است که توسعه دهندگان یک ارز دیجیتال شعبه دوم آن ارز را با استفاده از همان کد اصلی ایجاد می کنند. اغلب اوقات، هارد فورک پس از بحث و گفتگو در میان تیم توسعه، استخراج‌کنندگان یک ارز دیجیتال و گهگاه جوامع سرمایه‌گذار رخ می‌دهد. اگر جناح های مختلف بخواهند ارز دیجیتال را به جهات مختلف ببرند، ممکن است هارد فورک لازم باشد.

به همین دلیل، دو نسخه از ارز دیجیتال دقیقاً یکسان نیستند. در عوض، ارز اصلی به طور معمول مانند قبل ادامه می‌یابد، در حالی که تکرار جدید برخی از پروتکل‌ها و تنظیمات مختلف را در کد اتخاذ می‌کند. گاهی اوقات هارد فورک ها نتیجه اختلاف بین توسعه دهندگان و ماینرها نیست، بلکه صرفاً تلاشی برای ایجاد نسخه متفاوتی از یک سکه از قبل موجود است.

هارد فورک ها در طول تاریخ یکی از پرطرفدارترین لحظات در دنیای ارزهای دیجیتال بوده است. به عنوان مثال، زمانی که بیت کوین فورک می کند، حجم زیادی از حدس و گمان و گفتگوی سرمایه گذاران را ایجاد کرده است. هارد فورک بیت کوین کش نمونه بارز این پدیده بود. البته، با گذشت زمان، ده ها فورک بیت کوین وجود داشته است که بسیاری از آنها عمدتاً زیر رادار پرواز می کنند.

ایردراپز کریپتوکارنسی

در مقابل، airdrop تحویل یک ارز دیجیتال به گروه خاصی از سرمایه گذاران است. این می تواند از طریق رویه هایی مانند خرید ICO و به عنوان یک پیشنهاد رایگان توسط توسعه دهندگان اتفاق بیفتد. در ایردراپ ها، توکن ها معمولاً به دارندگان یک بلاک چین از قبل موجود ، مانند بیت کوین یا اتریوم ، اختصاص می یابد .

این آخرین نکته است که باعث ایجاد سردرگمی در مورد تفاوت بین ایردراپ و هارد فورک می شود. در هر مورد، معمولاً به دارندگان یک ارز دیجیتال قبلی، توکن‌های جدید داده می‌شود، معمولاً در حجمی معادل دارایی فعلی‌شان. برای مثال، در مورد هارد فورک بیت‌کوین کش که در بالا ذکر شد، به دارندگان بیت‌کوین مقداری معادل توکن بیت‌کوین کش در زمانی که توسعه‌دهندگان فورک تعیین می‌کردند، داده می‌شد.

در موارد دیگر، ایردراپ عمدتاً به عنوان وسیله ای برای تقویت شناخت یک توکن یا سکه جدید انجام می شود. دارندگان بیت کوین و اتریوم ممکن است از مشاهده اضافه شدن ارزهای جدید به کیف پول های خاص شگفت زده شوند (زیرا بسیاری از ایردراپ ها بدون اعلام قبلی انجام می شوند). برخی در جامعه ارزهای دیجیتال، ایردراپ هایی از این نوع را تا حد زیادی اتلاف وقت می دانند، زیرا بسیاری از این هدایای رایگان در نهایت سکه های اضافی در بازار ایجاد می کنند.

سرمایه‌گذارانی که به‌طور ناگهانی توکن‌هایی به صورت رایگان دریافت کرده‌اند، اغلب به اطراف می‌چرخند و آن توکن‌ها را می‌فروشند. اگر افراد کافی این کار را انجام دهند، قیمت توکن جدید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برخی از ارزهای رمزپایه در نتیجه این سناریو نتوانسته اند از زمین خارج شوند. در این موارد، یک airdrop از یک هارد فورک متمایز است زیرا دو تکرار از یک ارز دیجیتال اصلی ایجاد نمی کند. بلکه منجر به تولید یک ارز دیجیتال جدید می شود که ممکن است در درازمدت موفق باشد یا نه.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (هارد فورک ارز دیجیتال در مقابل ایردراپ )
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .