🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ایردراپ چیست؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

ایردراپ چیست؟ airdrops یک استراتژی بازاریابی است که توسط خدمات مبتنی بر بلاک چین دنبال می شود. برای درک واضح آن از طریق یک مثال، تصور کنید که یک صرافی

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ایردراپ چیست؟ سهامیـــــــــر

ایردراپ چیست؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

ایردراپ چیست؟

airdrops یک استراتژی بازاریابی است که توسط خدمات مبتنی بر بلاک چین دنبال می شود. برای درک واضح آن از طریق یک مثال، تصور کنید که یک صرافی جدید ارز دیجیتال مانند Binance یا WazirX قرار است به زودی افتتاح شود. برای به دست آوردن حداکثر چشم در دنیای ارزهای دیجیتال، این پلتفرم ارز مجازی خود را راه اندازی می کند، مانند WazirX دارای WazirX Token یا Binance دارای Binance Coin.

مقدار آن ارز را به صورت رایگان در اختیار برخی از کاربران اولیه قرار می دهد. در مقابل، ممکن است از کاربران بخواهد که در این پلتفرم ثبت نام کنند، یا به روز رسانی های آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، یا کارهای دیگری از این قبیل را برای ثبت نام انجام دهند.

آنهایی که این وظایف را تکمیل می کنند، شرکت کنندگان ایردراپ می شوند. هنگامی که تاریخ airdrop فرا می رسد، این پلتفرم مبلغ وعده داده شده از ارز مجازی خود را به برخی از برندگان خوش شانس منتقل می کند. توجه داشته باشید که هر پلتفرم ممکن است الزامات مختلفی برای مشارکت داشته باشد و حتی انجام تمام وظایف ذکر شده در بیشتر موارد تضمینی برای ایردراپ برای شما نخواهد بود. این صرفاً به این دلیل است که تعداد شرکت‌کنندگان بسیار زیاد است و افراد فعالانه در چنین معاملاتی شرکت می‌کنند

چگونه ایردراپ را دریافت کنید؟

از آنجایی که ایردراپ شامل انتقال ارزهای رمزنگاری شده است، شرکت کنندگان باید یک کیف پول رمزنگاری داشته باشند. اینها همان کیف پول هایی هستند که بیت کوین، اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را که ممکن است قبلاً در اختیار داشته باشید، در آن ذخیره می کنید. پلتفرم ها معمولاً در زمان ثبت نام برای airdrop از این آدرس کیف پول می پرسند.

بنابراین به محض رسیدن موعد مقرر برای ایردراپ، شرکت مبلغ وعده داده شده را به آدرس کیف پول شما منتقل می کند، یعنی اگر شما جزو برندگان قرعه کشی باشید. توجه داشته باشید که پلتفرم های مختلف ممکن است از شما بخواهند که یک کیف پول بر اساس بلاک چینی که برای خدمات خود استفاده می کنند داشته باشید. به عنوان مثال، MyEtherWallet برای توکن های ساخته شده بر روی بلاک چین اتریوم استفاده می شود، در حالی که StellarPort یک کیف پول وب برای XLM و توکن های مبتنی بر Stellar است. بیشتر پروژه های بلاک چین بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند.

از این رو، برای اینکه بخشی از ایردراپ آن باشید، باید به بلاک چینی که پلتفرم روی آن ساخته می‌شود، توجه کنید. از آنجایی که به کیف پولی نیاز دارید که با توکن مربوطه که قصد دریافت رایگان آن را دارید، فروکش کند.

چرا airdrops مهم هستند؟

یکی از دلایل واضح ایردراپ، تبلیغی است که یک پلتفرم یا یک سرویس جدید در میان جامعه ارزهای دیجیتال به دنبال آن است. با شروع سخنان شرکت کنندگان در اطراف اکوسیستم کریپتو، شانس هجوم افراد به این سرویس به طور تصاعدی افزایش می یابد. این بسیار شبیه بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار معمولی است

با این حال، دلیل اصلی این است که ارز مجازی پلتفرم باید به ارزش خود وفادار بماند و تنها با گذشت زمان رشد کند. این نشان دهنده نهایی رشد یک پلتفرم در دنیای کریپتو است. به عنوان مثال، سند، ارز مجازی بازی محبوب بلاک چین بازی برای کسب درآمد، Sandbox، معامله را با قیمتی در حدود 0.05 دلار آغاز کرد، قبل از اینکه به بالاترین قیمت خود یعنی بیش از 7 دلار صعود کرد. این رشد 140 برابری از ژانویه سال گذشته است.

بخش بزرگی از این ارزش با تعداد افرادی که روی ارز سرمایه گذاری می کنند تعریف می شود. با افزایش حجم معاملات و همچنین دارندگان یک ارز، ارزش آن در بازار افزایش می یابد. بنابراین، ایردراپ یک راه محکم برای شروع آن در میان مخاطبان بزرگ است.

از کلاهبرداری های airdrop آگاه باشید

از آنجایی که علاقه زیادی به ایردراپ از سوی کسانی که به دنبال کسب درآمد آسان هستند وجود دارد، کلاهبرداران آن را راهی ایده آل برای فریب دادن مردم یافته اند. اواخر سال گذشته، Metamask به یک کلاهبرداری airdrop اشاره کرد که در آن عوامل تهدید، توکن‌های مخربی را برای دارندگان کیف پول رمزنگاری تصادفی ارسال می‌کردند. با توجه به اینکه دارندگان حساب کنجکاو هستند که توکن چیست، اغلب آن را به صورت آنلاین جستجو می کنند. جستجو در نهایت آنها را به وب‌سایت مخرب عامل تهدید می‌رساند، جایی که کاربران ناآگاه از اطلاعات حیاتی آنلاین خود فیشینگ می‌شوند

بنابراین، به کاربران توصیه می‌شود که از چنین کلاهبرداری‌هایی آگاه باشند و فقط در ایردراپ پلتفرم‌های واقعی که ممکن است قبلاً در وب‌سایت‌های معتبر فهرست شده‌اند، استفاده کنند. یکی دیگر از قوانین برای شناسایی چنین کلاهبرداری هایی این است که از کاربران خواسته شود در ازای ثبت نام در ایردراپ، برخی ارزهای دیجیتال ارسال کنند. یا اگر مقدار وعده داده شده در ایردراپ خیلی زیاد باشد. در چنین مواردی، بهتر است از فعالیت های بالقوه مخرب دوری کنید یا تحقیقات کاملی در مورد آن انجام دهید.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ایردراپ چیست؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .