🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

آردور چیست؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

آردور چیست؟ Ardor جدیدترین زیرساخت بلاک چین در زمینه رو به رشد رقبای ارائه دهندگان بلاک چین به عنوان خدمات (BaaS) است. زیرساخت بلاک چین را برای کسب و کارها

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

آردور چیست؟ سهامیـــــــــر

آردور چیست؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

آردور چیست؟

Ardor جدیدترین زیرساخت بلاک چین در زمینه رو به رشد رقبای ارائه دهندگان بلاک چین به عنوان خدمات (BaaS) است. زیرساخت بلاک چین را برای کسب و کارها و موسسات فراهم می کند تا از نقاط قوت فناوری بلاک چین بدون نیاز به سرمایه گذاری در توسعه راه حل های بلاک چین سفارشی استفاده کنند. در عوض، Ardor یک زنجیره اصلی ارائه می دهد که امنیت و تمرکز زدایی بلاک چین را مدیریت می کند.

توسعه دهندگان Ardor همان شرکتی هستند که پشت پروژه منبع باز Nxt هستند. Ardor فراتر از Nxt است تا مسائل مهم نفخ بلاک چین، مقیاس پذیری و سفارشی سازی را حل کند. 

ابتدا باید نگاهی دقیق به Ardor، پایه‌های آن در Nxt و اولین پروژه زنجیره‌ای فرزند Ignis بیندازیم. در حالی که این پروژه پتانسیل زیادی برای هدایت بلاک چین به عنوان خدماتی به سطوح جدید قابلیت استفاده و دسترسی دارد، موفقیت آن احتمالاً به میزان کششی که تیم توسعه می تواند برای برنامه های اولیه ایجاد کند بستگی دارد

قبل از اینکه به آنچه که Ardor را منحصربه‌فرد می‌کند بپردازیم، نگاهی بیندازیم به پلتفرم Nxt و ریشه‌های آنArdor .نام مستعار ” Nxt 2.0 ” را به خود اختصاص داده است زیرا به شدت به برنامه نویسی هسته Nxt متکی است. در واقع، Ardor دارای تقریباً تمام ویژگی های Nxt به علاوه قابلیت های پیشرفته اضافی است.

در سال 2013 شروع به کار کرد و یکی از اولین ICO هایی بود که تا به حال یک ارز دیجیتال راه اندازی کرد. اگرچه ICO اولیه تنها 6000 دلار کمک مالی جمع آوری کرد، بنیانگذاران Nxt به پروژه پایبند مانده اند. Nxt یکی از اولین پروژه هایی بود که یک بلاک چین جدید را از ابتدا کدنویسی کرد و هیچ کدی از بیت کوین قرض نگرفت. کد منبع باز آن به زبان جاوا نوشته شده است و همچنین اولین بلاک چینی بود که به طور کامل اثبات سهام را پیاده سازی کرد .

Nxt برای آزمایش طراحی شده بود، و هدف این بود که به شرکت‌ها و سایر نهادها اجازه دهد راه‌حل‌های بلاک چین خود را با استفاده از API، ایجاد سکه‌های جدید در بالای بلاک چین Nxt و حتی کپی/ویرایش کد منبع Nxt پیاده‌سازی کنند. تیم توسعه کارکردهای مختلفی را ایجاد کرده است که با ایجاد توکن جدید می توان آنها را فعال کرد. اینها شامل ایجاد دارایی، تجارت، رای گیری بلاک چین و ایجاد بازار است. Nxt تلاش می کند تا ساخت توکن های جدید و شروع استفاده از آنها را برای شرکت ها و نهادها آسان کند

مشکلات Nxt

Nxt یک فناوری بلاک چین معتبر، تایید شده و تثبیت شده با سابقه نسبتا طولانی و تیم توسعه با تجربه است. با این حال، با افزایش استفاده از بلاک چین در سال‌های آینده، Nxt و سایر فناوری‌های بلاک چین، با مشکلات اساسی در زمینه پرداخت، مقیاس‌پذیری و سفارشی‌سازی مواجه خواهند شد.

توکن های بومی

اولین و ساده ترین مشکل استفاده از توکن های بومی برای کارمزد تراکنش است. Nxt از سیستم اثبات سهام استفاده می کند، به این معنی که کل عرضه توکن قبلا ایجاد شده است و توکن های جدیدی با هر بلوک ایجاد نمی شود.

در عوض، جاعلانی که بلوک ها را تأیید می کنند، بخشی از کارمزد تراکنش های پرداخت شده در شبکه را دریافت می کنند. به این ترتیب، هزینه های تراکنش باید در NXT پرداخت شود. حتی اگر یک ارز جدید مستقل از Nxt ایجاد کرده باشید، برای پرداخت به ماینرها باید NXT داشته باشید و ارزش پول خود را کاهش دهید. این موضوع در مورد ارزهایی که از پروتکل ERC20 اتریوم برای ساخت بالای بلاک چین اتریوم استفاده می کنند نیز صادق است. آنها هزینه ها را در اتر می پردازند.

بیشتر فناوری های بلاک چین، از جمله Nxt، با نوعی نفخ بلاک چین نیز مواجه هستند. ریشه این نفخ نیاز به دانلود کل تاریخچه بلاک چین به منظور راه اندازی یک گره کامل در شبکه است. با انجام تراکنش های بیشتر، نیازهای ذخیره سازی برای راه اندازی یک گره کامل افزایش می یابد.

به زودی، کارکردن یک گره در یک بلاک چین می تواند به معنای دانلود صدها گیگابایت داده تراکنش باشد تا گره شما راه اندازی شود و یک گلوگاه بزرگ برای افزودن گره های جدید ایجاد کند. در حالی که Nxt برخی از اطلاعات را که به تأیید تراکنش‌ها مرتبط نیستند، برش داده است، سیستم فعلی دانلود یک نسخه کامل از تاریخچه تراکنش‌ها در درازمدت پایدار نیست.

بلاک چین به‌عنوان یک راه‌حل خدماتی که سفارشی‌سازی، ایجاد دارایی‌های جدید و پلتفرم‌های معاملاتی را تشویق می‌کند، وقتی صحبت از کمک به مشتریان در حفظ سیستم‌هایشان به میان می‌آید، با چالش مواجه می‌شود. در حالی که ایجاد یک کلون از بلاک چین Nxt نسبتاً ساده است، انجام این کار به سرورهای جداگانه و تعمیر و نگهداری مداوم نیز نیاز دارد تا سیستم سفارشی سازی شده به خوبی اجرا شود.

کلون ها در به روز رسانی نرم افزار و پروتکل های امنیتی عقب خواهند ماند و Nxt باید تلاش زیادی برای پشتیبانی مداوم از راه حل های سفارشی مبتنی بر Nxt انجام دهد.

چگونه Ardor کار می کند و مشکلات را حل می کند

Ardor شامل هر ویژگی پشتیبانی شده توسط بلاک چین Nxt است، اما معماری نحوه پیاده سازی بلاک چین های جدید را تغییر می دهد. با ایجاد زنجیره های متعدد، امنیت را از عملکرد جدا می کند. زنجیره اصلی آردور یک بلاک چین با استخوان‌های نازک است که برای سرعت و امنیت ساخته شده است.

وقتی می خواهید پروژه جدیدی را روی Ardor پیاده سازی کنید، چیزی به نام زنجیره کودک ایجاد می کنید. زنجیره کودک تمام قابلیت‌ها و قابلیت‌های شخصی‌سازی پشتیبانی شده در Nxt را در خود جای داده است. با این حال، همچنان به زنجیره اصلی مرتبط است و امنیت و عدم تمرکز خود را از استفاده از زنجیره اصلی برای تأیید می‌گیرد.

Ardor را از کجا بخریم؟

می‌توانید توکن‌های ARDR را در بسیاری از صرافی‌های اصلی رمزارز به کریپتو از جمله Binance، Bittrex ، و Huobi خریداری کنید. اگر می خواهید ARDR با فیات بخرید، Changelly آن گزینه را ارائه می دهد. 

محل نگهداری ARDR

Ardor کیف پول خود را با ادغام سیستم عامل های اپل، ویندوز و اندروید ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از این کیف پول برای ذخیره توکن‌های Ignis یا توکن‌های پروژه‌های دیگر در زنجیره‌های کودک Ardor استفاده کنید. 

آردور با فکر کردن به راه‌های جدید برای ساختار زیرساخت و امنیت بلاک چین، کار بسیار مهمی انجام می‌دهد. اگر به درستی انجام شود، نتیجه نهایی می تواند راه حلی باشد که هر کسب و کاری می تواند آن را اجرا کند. این نیازی به تخصص فنی گسترده یا تعمیر و نگهداری مداوم ندارد.

با این حال، اکنون چندین پلتفرم توسعه دیگر وجود دارد که رقابت سختی را برای Ardor فراهم می کند. اگر بخواهند جلوتر از منحنی ها باقی بمانند، تیم کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. 

در نهایت، یکی دو سال آینده احتمالاً بحرانی ترین زمان برای آردور خواهد بود. اگر پروژه بتواند خود را به عنوان یک پلتفرم توسعه قابل دوام برای چند پروژه حیاتی ثابت کند، ممکن است شرط بلندمدت خوبی باشد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (آردور چیست؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .