🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

پس از کاهش رتبه‌بندی خرده‌فروشان DIY توسط تحلیلگران استیفل، سهام سقوط کرد.

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، سهام Lowe در معاملات پیش از بازار ایالات متحده در روز چهارشنبه پس از اینکه تحلیلگران در Stifel رتبه خود را از خرده فروش بهبود خانه

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

پس از کاهش رتبه‌بندی خرده‌فروشان DIY توسط تحلیلگران استیفل، سهام سقوط کرد. سهامیـــــــــر

پس از کاهش رتبه‌بندی خرده‌فروشان DIY توسط تحلیلگران استیفل، سهام سقوط کرد.

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، سهام Lowe در معاملات پیش از بازار ایالات متحده در روز چهارشنبه پس از اینکه تحلیلگران در Stifel رتبه خود را از خرده فروش بهبود خانه به “نگهداری” کاهش دادند، کاهش یافت.

ادامه گزارش

در یادداشتی برای مشتریان، تحلیلگران از یک “رویکرد محتاطانه تر” استناد کردند. به سال مالی 2024 لوو و عدم اطمینان در مورد توانایی آن برای “مقابله با یک دسته کم خون تر”.

ماه گذشته، Lowe’s (NYSE:LOW) راهنمای مالی تمام سال خود را کاهش داد و گفت که تحت تأثیر بیش از پیش بینی عقب نشینی در هزینه های مصرف کننده برای محصولات با بلیط بزرگ در سه ماهه سوم آن.

این گروه مستقر در کارولینای شمالی گفت که اکنون انتظار دارد سود تقلیل یافته تعدیل شده سالانه به ازای هر سهم حدود 13.00 دلار ارائه کند که از چشم انداز قبلی 13.20 دلار به 13.60 دلار کاهش یافته است. پیش بینی فروش کل نیز از محدوده 87 تا 89 میلیارد دلار به حدود 86 میلیارد دلار کاهش یافت.

اعلام لوو به انتظارات تا حدودی ضعیف برای سه ماهه فعلی خود اشاره کرد که شامل فصل خرید تعطیلات مهم است. مانند رقیب Home Depot (NYSE:HD)، این شرکت با کاهش سرعت خرید اقلام گران‌تر، نشانه این است که مشتریان تحت فشار تورم در حال مهار هزینه‌های پروژه‌های بزرگ خانگی هستند.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (پس از کاهش رتبه‌بندی خرده‌فروشان DIY توسط تحلیلگران استیفل، سهام سقوط کرد.)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :