🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

معاملات آتی سهام ایالات متحده با ناامید شدن راهنمای FedEx کاهش می یابد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، معاملات آتی سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه با کاهش اندکی کاهش یافت، در حالی که افزایش چند هفته ای وال استریت به دلیل راهنمایی های

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

معاملات آتی سهام ایالات متحده با ناامید شدن راهنمای FedEx کاهش می یابد سهامیـــــــــر

معاملات آتی سهام ایالات متحده با ناامید شدن راهنمای FedEx کاهش می یابد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، معاملات آتی سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه با کاهش اندکی کاهش یافت، در حالی که افزایش چند هفته ای وال استریت به دلیل راهنمایی های ناامیدکننده یک سال تمام سال از سوی غول تحویل FedEx کاهش یافت.

ادامه گزارش

تا ساعت 06:40 ET (11:40 GMT)، قرارداد Dow Futures 50 واحد یا 0.1% کاهش داشت 50 امتیاز یا 0.3 درصد کاهش یافت.Nasdaq 100 Futures 10 امتیاز یا 0.2% کاهش یافت و S&P 500 Futures

شاخص‌های اصلی وال استریت یک جلسه مثبت دیگر را در روز سه‌شنبه ثبت کردند، به طوری که S&P 500 0.6% بالاتر بسته شد و هر دو فناوری سنگین Nasdaq Composite و همچنین تراشه آبی Dow Jones Industrial Average افزایش 0.7%.

در میان خوش بینی فزاینده مبنی بر اینکه فدرال رزرو در سال جدید کاهش نرخ بهره را مجاز خواهد کرد، هر سه میانگین در مسیر پیروزی در دسامبر و 2023 هستند.

بر اساس ابزار نظارت بر نرخ فدرال رزرو، در حال حاضر بیش از 72 درصد احتمال دارد که فدرال رزرو در ماه مارس کاهش 25 واحدی را اعمال کند که از 43 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

گلدمن ساکس هدف S&P 500 خود برای سال 2024 را در اوایل این هفته 8 درصد افزایش داد و به 5100 رساند که بیش از 300 واحد بالاتر از بسته شدن روز سه شنبه بود و پیش بینی کرد که سهام ایالات متحده با کاهش تورم و کاهش نرخ بهره همراه خواهد بود.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (معاملات آتی سهام ایالات متحده با ناامید شدن راهنمای FedEx کاهش می یابد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :