🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

قیمت هش بیت کوین به ۱۲۵ هزار دلار به‌ ازای هر اگزاهش بیشتر شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، آمار های گلس ‌نود گزارش می ‌دهد که قیمت هش بیت کوین، شاخصی برای سنج درآمد روزانه ماینرها، به ۱۲۵٬۰۰۰ دلار به‌ازای هر اگزاهش رشد پیدا

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

قیمت هش بیت کوین به ۱۲۵ هزار دلار به‌ ازای هر اگزاهش بیشتر شد سهامیـــــــــر

قیمت هش بیت کوین به ۱۲۵ هزار دلار به‌ ازای هر اگزاهش بیشتر شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، آمار های گلس ‌نود گزارش می ‌دهد که قیمت هش بیت کوین، شاخصی برای سنج درآمد روزانه ماینرها، به ۱۲۵٬۰۰۰ دلار به‌ازای هر اگزاهش رشد پیدا کرده است.

ادامه گزارش

به نظر می ‌رسد که ماینر ها از بازگشت قیمت هش به اوجی خوشحال باشند که پس از ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر ۱۴۰۱) نظاره گر آن نبوده‌ایم. چک‌میت، تحلیلگر گلس‌نود، عنوان کرد نظاره گر سیری مشابه دوره پیش از هاوینگ سال ۲۰۲۰ هستیم.

این معیار با در نظر‌گرفتن کل درآمد ماینرها به دلار یا بیت کوین و تقسیم بر نرخ هش کنونی شبکه محاسبه می‌شود. چک‌میت اضافه کرد که رشد قیمت هش متناسب با افزایش کارمزد تراکنش‌ها متعادل می‌شود؛ زیرا ماینرها برای دریافت پاداش بلاک رقابت می‌کنند.

دوره های ویژه ارز دیجیتال آکادمی سهامیر

برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید

منبع خبر: cryptoslate

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (قیمت هش بیت کوین به ۱۲۵ هزار دلار به‌ ازای هر اگزاهش بیشتر شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :