🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

شرکت Aon plc NFP را به مبلغ 13.4 میلیارد دلار خریداری می کند

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Aon plc (NYSE:AON) با معامله ای برای خرید NFP، یک کارگزار املاک و تلفات در بازار متوسط، مشاور مزایا موافقت کرده است. ادامه گزارش این خرید

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

شرکت Aon plc NFP را به مبلغ 13.4 میلیارد دلار خریداری می کند سهامیـــــــــر

شرکت Aon plc NFP را به مبلغ 13.4 میلیارد دلار خریداری می کند

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Aon plc (NYSE:AON) با معامله ای برای خرید NFP، یک کارگزار املاک و تلفات در بازار متوسط، مشاور مزایا موافقت کرده است.

ادامه گزارش

این خرید که در زمان بسته شدن به ارزش 13.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود، شامل 7 میلیارد دلار نقد و 6.4 میلیارد دلار سهام Aon می شود.

NFP از وجوه مرتبط با حامی سرمایه اصلی آن، Madison Dearborn Partners، و وجوه وابسته به HPS Investment Partners خریداری می شود.

“ما به طور مستمر توانایی‌های پیشرو خود را برای خدمات بهتر به مشتریان خود توسعه داده‌ایم’ نیازهای رو به رشد در میان نوسانات فزاینده در بازار،” گرگ کیس، مدیر عامل Aon گفت.

“این اکتساب ارتباط ما را با مشتریان افزایش می دهد، فرصت هایی را برای همکاران ما ایجاد می کند و ارزش های فرهنگی مشترک ما را بیشتر تقویت می کند.”

این شرکت گفت که این حرکت استراتژیک قرار است حضور Aon را در بخش در حال گسترش بازار متوسط ​​تقویت کند و طیف گسترده ای از خدمات را در زمینه ریسک، مزایا، مدیریت ثروت و مشاوره برنامه بازنشستگی ارائه دهد.

داگ هاموند، رئیس و مدیر عامل فعلی NFP، به عنوان یک پلتفرم مستقل و در عین حال به هم پیوسته در Aon به رهبری کسب و کار ادامه خواهد داد و به اریک اندرسن، رئیس Aon گزارش می دهد.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (شرکت Aon plc NFP را به مبلغ 13.4 میلیارد دلار خریداری می کند)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :