🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

گوگل برای 700 میلیون دلار به دادگاه رسیدگی می کند

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در اخبار شرکت، FedEx (NYSE:FDX) قرار است نتایج سه ماهه نوامبر خود را پس از زنگ پایانی گزارش کند. ادامه گزارش در جای دیگر، Alphabet’s (NASDAQ:GOOGL)

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

گوگل برای 700 میلیون دلار به دادگاه رسیدگی می کند سهامیـــــــــر

گوگل برای 700 میلیون دلار به دادگاه رسیدگی می کند

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در اخبار شرکت، FedEx (NYSE:FDX) قرار است نتایج سه ماهه نوامبر خود را پس از زنگ پایانی گزارش کند.

ادامه گزارش

در جای دیگر، Alphabet’s (NASDAQ:GOOGL) Google با پرداخت 700 میلیون دلار برای حل و فصل دعوی علیه جستجو موافقت کرده است. پرونده های دادگاه روز دوشنبه نشان داد که غول ایالت ها و مصرف کنندگان ایالات متحده در مورد اقدامات ضدرقابتی در فروشگاه برنامه Play آن در دستگاه های اندرویدی است. سهام Alphabet 0.7% افزایش یافت.

سهام Apple (NASDAQ:AAPL) با وجود اینکه غول فناوری اعلام کرد فروش ساعت‌های هوشمند سری 9 و اولترا 2 خود را متوقف می‌کند، 0.2 درصد افزایش یافت. در ایالات متحده از این هفته، زیرا با اختلاف حق اختراع بر سر فناوری که ویژگی اکسیژن خون را در دستگاه‌ها فعال می‌کند، سروکار دارد.

سهام Accenture (NYSE:ACN) 1.2% سقوط کرد پس از اینکه شرکت مشاوره IT گفت که انتظار دارد درآمد در سه ماهه فعلی کمتر از دوره سه ماهه قبل به دلیل اثرات منفی ارز.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (گوگل برای 700 میلیون دلار به دادگاه رسیدگی می کند)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :