🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سود ۱.۵ میلیون دلاری یک معامله ‌گر از یک میم‌ کوین سولانا طی ۵ روز

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، به گزارش شرکت لوک‌آن‌چین، یک معامله‌گر با یک حرکت قمارگونه روی بر روی یک میم‌کوین در شبکه سولانا، ۲۲۶٬۰۰۰ دلار سرمایه خود را به حدود ۱.۶۹میلیون

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سود ۱.۵ میلیون دلاری یک معامله ‌گر از یک میم‌ کوین سولانا طی ۵ روز سهامیـــــــــر

سود ۱.۵ میلیون دلاری یک معامله ‌گر از یک میم‌ کوین سولانا طی ۵ روز

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، به گزارش شرکت لوک‌آن‌چین، یک معامله‌گر با یک حرکت قمارگونه روی بر روی یک میم‌کوین در شبکه سولانا، ۲۲۶٬۰۰۰ دلار سرمایه خود را به حدود ۱.۶۹میلیون دلار تبدیل کرده است.

ادامه گزارش

بر اساس این خبر، این فرد در بازه ۱۳ تا ۱۵ دسامبر (۲۲ تا ۲۴ آذر) بیش از ۱۹میلیون توکن داگ‌ویف‌هت (Dogwifhat) با قیمت متوسط ۰.۰۱۱۳۷ دلار برای توکن خریده است.

اکنون، ارزش کل این توکن‌ها در حدود ۱.۶۹میلیون دلار است که به معنی سود حدود ۱.۴۷میلیون دلاری او در مدت ۵ روز است. با ایجاد شوک جدیدی از علاقه به اکوسیستم سولانا، میم‌کوین‌های این شبکه نیز مانند نظاره گر افزایش چشمگیری بوده‌اند. توکن بونک در ۸ دسامبر (۱۷ آذر) با سبقت ‌گرفتن از پپه به سومین میم ‌کوین بزرگ بازار پس از شیبا و دوج کوین تبدیل شد.

دوره های ویژه ارز دیجیتال آکادمی سهامیر

برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید

منبع خبر: cointelegraph

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سود ۱.۵ میلیون دلاری یک معامله ‌گر از یک میم‌ کوین سولانا طی ۵ روز)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :