🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

وال استریت به بررسی عملکرد JD.com می پردازد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، با این مقاله ProResearch که به‌زودی به طور انحصاری برای مشترکین InvestingPro در دسترس خواهد بود، بینش‌های تخصصی وال استریت را کاوش کنید. استراتژی سرمایه گذاری

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

وال استریت به بررسی عملکرد JD.com می پردازد سهامیـــــــــر

وال استریت به بررسی عملکرد JD.com می پردازد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، با این مقاله ProResearch که به‌زودی به طور انحصاری برای مشترکین InvestingPro در دسترس خواهد بود، بینش‌های تخصصی وال استریت را کاوش کنید. استراتژی سرمایه گذاری خود را با ProPicks، جدیدترین محصول ما که دارای استراتژی هایی است که تا 700% بهتر از S&P 500 عمل می کند، تقویت کنید. این دوشنبه سایبری، از 60 درصد تخفیف، به علاوه 10 درصد تخفیف اضافی برای اشتراک 2 ساله با کد research23، که برای 500 نفر اول رزرو شده است، بهره مند شوید. مشترکین سریع برای اطمینان از دسترسی مداوم به محتوای ارزشمند مانند این، بازی سرمایه گذاری خود را با InvestingPro تقویت کنید.

بررسی اجمالی شرکت و عملکرد بازار

JD.com در یک بخش بسیار رقابتی فعالیت می کند، جایی که توانسته است علیرغم چالش ها حضوری قوی داشته باشد. تحلیلگران عملکرد شرکت را مورد بررسی قرار داده اند و بینش هایی در مورد نقاط قوت و ضعف عملیاتی آن ارائه کرده اند. سهام این شرکت نوساناتی را تجربه کرده است، به طوری که در هفته قبل از دوشنبه گذشته، با کاهش قابل توجه به قیمت 28.59 دلار، که منعکس کننده ماهیت بی ثبات بازار است.

تحلیلگران بر توانایی JD.com در حفظ حاشیه های سالم تاکید کرده اند که عاملی کلیدی در ارزیابی مثبت آنها بوده است. نتایج سه ماهه سوم این شرکت انتظارات درآمدی را برآورده کرد و حاشیه های بهتر از حد انتظار را نشان داد. شاخص‌های اولیه برای سه ماهه چهارم نیز امیدوارکننده است که نشان‌دهنده ادامه مسیر قدرت است. این امر منجر به تایید مجدد رتبه Overweight و هدف قیمت 45.00 دلار شده است.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (وال استریت به بررسی عملکرد JD.com می پردازد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :