🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

ورود سرمایه تازه به بازار استیبل کوین‌ ها برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، پس از ۱۸ ماه ماه روند نزولی، ارزش بازار استیبل کوین ‌ها با ورود پول تازه، برای اولین بار از ماه ماه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) رشد

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

ورود سرمایه تازه به بازار استیبل کوین‌ ها برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته سهامیـــــــــر

ورود سرمایه تازه به بازار استیبل کوین‌ ها برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، پس از ۱۸ ماه ماه روند نزولی، ارزش بازار استیبل کوین ‌ها با ورود پول تازه، برای اولین بار از ماه ماه ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) رشد پیدا کرده است.

ادامه گزارش

آمار ها گزارش می ‌دهد که مجموع ارزش بازار بزرگ ‌ترین استیبل‌کوین ‌ها در ماه گذشته حدود ۵میلیارد دلار رشد پیدا کرده است و به ۱۲۴میلیارد دلار رسیده است.

ماتریکس ‌پورت نیز در خبر اخیر خود عنوان کرد که عرضه تتر از ماه از ماه سپتامبر (شهریور) تاکنون حدود ۷میلیارد دلار رشد یافته و ارزش بازار این استیبل کوین به آستانه ۹۰میلیارد دلاری رسیده است. تانای وی، تحلیلگر کوین متریکس، روز گذشته گفت: «این روند صعودی را می‌توان به‌عنوان یک شاخص پیش‌رو برای بهبود نقدینگی در بازار تفسیر کرد که سرمایه بیشتری را در دسترس معامله‌گران قرار می‌دهد».

دوره های ویژه ارز دیجیتال آکادمی سهامیر

برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید

منبع خبر: coindesk

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (ورود سرمایه تازه به بازار استیبل کوین‌ ها برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :