🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

وال استریت بر Stellantis فشار می آورد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در صنعت خودروسازی که به سرعت در حال تحول است، Stellantis N.V. (EXCHANGE:NYSE:STLA) توجه قابل توجهی را از وال استریت به خود جلب کرده است. به

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

وال استریت بر Stellantis فشار می آورد سهامیـــــــــر

وال استریت بر Stellantis فشار می آورد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در صنعت خودروسازی که به سرعت در حال تحول است، Stellantis N.V. (EXCHANGE:NYSE:STLA) توجه قابل توجهی را از وال استریت به خود جلب کرده است. به دلیل ابتکارات استراتژیک و عملکرد مالی آن. به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهانی، Stellantis’ مجموعه متنوعی از مارک‌ها و محصولات، آن را به‌ویژه با تمرکز بر خودروهای تجاری سبک (LCV) به‌طور منحصربه‌فردی در بازار قرار می‌دهد.

عملکرد بازار و پیش بینی های مالی

تحلیلگران Stellantis را زیر نظر داشتند’ عملکرد نزدیک، با چندین شرکت بینش هایی را در مورد پویایی بازار شرکت ارائه می دهند. Stellantis’ سهام که به دلیل افزایش بالقوه خود مورد توجه قرار گرفته است، موضوع رتبه‌بندی‌ها و اهداف قیمتی مختلفی بوده است. به عنوان مثال، از 30 نوامبر 2023، یک ‘خرید’ رتبه بندی با هدف قیمت 27.00 یورو از استیفل، 37.0 درصد افزایش نسبت به قیمت پایانی 19.71 یورو در روز قبل را نشان می دهد. این نشان دهنده اعتقاد به مسیر رشد شرکت و موفقیت پیش بینی شده برنامه های استراتژیک آن است.

پیش‌بینی‌های مالی برای سال منتهی به دسامبر 2023 با احتیاط خوش‌بینانه است و درآمد گروه تا سال 2024 به 201701 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود EBITDA در کنار EBIT شاهد رشد باشد. در حالی که انتظار می‌رود سود تعدیل‌شده هر سهم (EPS) در سال 2023 شاهد کاهش 5.3 درصدی باشد و در سال 2024 مجدداً 6.0 درصد افزایش یابد، پیش‌بینی می‌شود سود هر سهم از 1.34 یورو در سال 2022 به 1.59 یورو در سال 2024 افزایش یابد. بر سلامت مالی پایدار شرکت و تعهد آن به بازده سهامداران تاکید می کند.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (وال استریت بر Stellantis فشار می آورد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر