🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

Hecla Mining شاهد افزایش سهام در میان مالکیت نهادی عمده است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، عملکرد اخیر Hecla Mining (NYSE:HL) توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، با افزایش قابل توجه 4.3 درصدی ارزش سهام آن پس از سالی

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

Hecla Mining شاهد افزایش سهام در میان مالکیت نهادی عمده است سهامیـــــــــر

Hecla Mining شاهد افزایش سهام در میان مالکیت نهادی عمده است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، عملکرد اخیر Hecla Mining (NYSE:HL) توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، با افزایش قابل توجه 4.3 درصدی ارزش سهام آن پس از سالی که حدود 10 درصد کاهش داشت. این شرکت که تحت نفوذ قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران نهادی که اکثریت سهام 62 درصدی را در اختیار دارند، تحت تأثیر تغییرات بازار قرار گرفته است که منعکس کننده اقدامات و احساسات این سهامداران عمده است.

ادامه گزارش

سه سهامدار نهادی برتر Hecla Mining عبارتند از The Vanguard Group با مالکیت 9.4٪، Van Eck Associates با 9.1٪ سهام، و BlackRock (NYSE:BLK ) دارای 7.5٪ است. مدیرعامل فیلیپس بیکر نیز سرمایه گذاری شخصی قابل توجهی در شرکت دارد و 0.5 درصد از سهام را در اختیار دارد.

علیرغم کنترل قابل توجه سرمایه گذاران نهادی، مالکیت شرکت متنوع است. سهامداران داخلی کمتر از یک درصد سهام دارند، اما دارایی آنها به 28 میلیون دلار آمریکا می رسد، که نشان دهنده یک منفعت اختصاص یافته، هرچند با کنترل محدود است. عموم مردم نیز با 31 درصد سهام، سهم قابل توجهی را در اختیار دارند و شرکت‌های دولتی در مجموع 5.7 درصد سود استراتژیک دارند.

این ساختار مالکیت متنوع برای سرمایه گذاران ضروری است که در نظر بگیرند زیرا در ارزش گذاری بازار Hecla Mining نقش دارد و می تواند بر جهت شرکت تأثیر بگذارد. احساسات تحلیلگران و تاریخچه درآمد شرکت عوامل کلیدی برای ارزیابی سلامت مالی و پتانسیل رشد آتی Hecla Mining است. اقدامات جمعی سریع توسط این سهامداران بزرگ می تواند منجر به تغییرات سریع در قیمت سهام شود و اطلاع رسانی در مورد روند مالکیت و تحلیل بازار را برای سرمایه گذاران فعلی و بالقوه مهم می کند.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (Hecla Mining شاهد افزایش سهام در میان مالکیت نهادی عمده است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :