🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سهام RenaissanceRe توسط سرمایه گذاران نهادی با 88 درصد سهام جذب شد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، سرمایه گذاران در RenaissanceRe Holdings Ltd . (NYSE:RNR) بازده یک ساله خود را تا حد زیادی به لطف مالکیت نهادی قابل توجه به 18٪ افزایش داده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سهام RenaissanceRe توسط سرمایه گذاران نهادی با 88 درصد سهام جذب شد سهامیـــــــــر

سهام RenaissanceRe توسط سرمایه گذاران نهادی با 88 درصد سهام جذب شد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، سرمایه گذاران در RenaissanceRe Holdings Ltd . (NYSE:RNR) بازده یک ساله خود را تا حد زیادی به لطف مالکیت نهادی قابل توجه به 18٪ افزایش داده است. مؤسسات 88 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند، عاملی که در نقطه عطف اخیر ارزش بازار 11 میلیارد دلاری شرکت نقش اساسی داشته است.

ادامه گزارش

پیشرو گروه سرمایه گذاران نهادی، The Vanguard Group است که حدود 10 درصد از سهام RenaissanceRe را در اختیار دارد. از دیگر سهامداران عمده می توان به شرکت هایی با 8.7 درصد و 7.4 درصد سهام اشاره کرد. با هم، یازده سهامدار برتر، بیش از نیمی از سهام شرکت را دقیقاً پنجاه و یک درصد در اختیار دارند، و این اطمینان را می دهد که هیچ سرمایه گذار به تنهایی قدرت کنترل نشده ای ندارد.

مدیرعامل کوین او دانل اعتماد خود را به RenaissanceRe از طریق سرمایه گذاری شخصی نشان داده است و تنها کمتر از یک درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد. این امر منافع او را با منافع شرکت و سهامداران آن هماهنگ می کند. در حالی که سرمایه گذاران نهادی تسلط دارند، سهامداران عمومی هنوز ده درصد از سهام را در اختیار دارند و به آنها اجازه می دهد تا اهرمی در تصمیم گیری های شرکت داشته باشند.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سهام RenaissanceRe توسط سرمایه گذاران نهادی با 88 درصد سهام جذب شد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :