🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

گلدمن ساکس حضور هند را با ارتقای رکورد مدیر عامل افزایش می دهد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، گلدمن ساکس با اعلام بزرگترین دسته تبلیغاتی خود در سطح مدیر عامل (MD) در هند بر تعهد خود به گسترش جهانی تاکید کرده است. این غول

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

گلدمن ساکس حضور هند را با ارتقای رکورد مدیر عامل افزایش می دهد سهامیـــــــــر

گلدمن ساکس حضور هند را با ارتقای رکورد مدیر عامل افزایش می دهد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، گلدمن ساکس با اعلام بزرگترین دسته تبلیغاتی خود در سطح مدیر عامل (MD) در هند بر تعهد خود به گسترش جهانی تاکید کرده است. این غول بانکی 35 تبلیغ را اعلام کرد که نشان دهنده افزایش چشمگیر سرمایه گذاری خود در منطقه و افزایش نفوذ هند بر تجارت جهانی است. نقش‌های جدید، که قرار است از اول ژانویه 2024 آغاز شود، در دفاتر بمبئی، بنگلور و حیدرآباد این شرکت پخش می‌شوند.

ادامه گزارش

این ترفیعات نشان دهنده رشد 16.6 درصدی نسبت به چرخه دوسالانه سال 2021 است که شاهد ارتقای 29 کارمند به سمت های مدیر عامل بود. این افزایش با وجود کاهش جهانی 5.4 درصدی در اندازه کلاس ارتقای مدیر عامل رخ می دهد. با این پیشرفت ها، مجموع مدیران عامل در هند اکنون به 92 نفر رسیده است که در سال جاری 5.8٪ از کل کلاس MD را تشکیل می دهد.

تفکیک جمعیتی تبلیغات نشان می دهد که زنان در 17٪ حضور قابل توجهی دارند که به رکورد جهانی 31٪ کمک می کند. اکثر افراد ارتقا یافته از بخش های مالی (60٪) و بخش کمتری از مهندسی (14٪) هستند.

افزایش تبلیغات همچنین نشان دهنده افزایش تعداد شهروندان هندی در کلاس جهانی مدیران عامل گلدمن ساکس است. این تعداد از 71 در سال 2021 به 80 مورد در سال جاری افزایش یافت و پیشرفت شرکت به سمت بالاترین رتبه – شریک را نشان داد.

این انتصاب‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های بزرگ‌تر گلدمن ساکس در مقیاس جهانی است و بخشی از ارتقاء جهانی 608 نفر به سمت‌های مدیر عامل در 44 دفتر آن در سراسر جهان است. این حرکت تمرکز استراتژیک شرکت بر هند را به عنوان بخشی از برنامه توسعه بین المللی گسترده تر آن برجسته می کند.

گلدمن ساکس اکنون بیش از 8000 متخصص در هند و نیروی کار جهانی 45900 نفر دارد که MD 6٪ از کل نیروی کار را تشکیل می دهد. این حضور افزایش یافته بیشتر نشان دهنده افزایش سرمایه گذاری گلدمن ساکس در منطقه و اهمیت روزافزون هند برای تجارت جهانی است.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (گلدمن ساکس حضور هند را با ارتقای رکورد مدیر عامل افزایش می دهد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر