🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

زیان تحقق نیافته بانک آمریکا در اوراق بهادار به 131.6 میلیارد دلار افزایش یافت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بانک آمریکا زیان تحقق نیافته 131.6 میلیارد دلاری از اوراق بهادار نگهداری شده تا سررسید در سه ماهه سوم را گزارش کرد که از نزدیک به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

زیان تحقق نیافته بانک آمریکا در اوراق بهادار به 131.6 میلیارد دلار افزایش یافت سهامیـــــــــر

زیان تحقق نیافته بانک آمریکا در اوراق بهادار به 131.6 میلیارد دلار افزایش یافت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بانک آمریکا زیان تحقق نیافته 131.6 میلیارد دلاری از اوراق بهادار نگهداری شده تا سررسید در سه ماهه سوم را گزارش کرد که از نزدیک به 106 میلیارد دلار زیان کاغذ در سه ماهه دوم رشد داشته است.

ادامه گزارش

در گزارشی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که دومین وام‌دهنده بزرگ ایالات متحده حدود 603 میلیارد دلار اوراق بهادار نگهداری شده تا سررسید دارد که از 614 میلیارد دلار در سه ماهه دوم کاهش یافته است.

زیان های محقق نشده از ماه مارس مورد بررسی دقیق سرمایه گذاران قرار گرفته است. در آن زمان، بانک سیلیکون ولی پرتفویی از دارایی های خود را با زیان شدید فروخت که باعث سقوط آن و دامن زدن به بدترین آشفتگی صنعت از زمان بحران مالی 2008 شد.

تحلیلگران می گویند بسیار بعید است که بانک آمریکا اوراق بهادار را با ضرر بفروشد.

آلستر بورثویک، مدیر ارشد مالی بانک آمریکا، در کنفرانس تلفنی درباره سود سه ماهه سوم به خبرنگاران گفت: «همه این‌ها زیان‌های غیر واقعی هستند که مربوط به اوراق بهادار تضمین‌شده توسط دولت است». از آنجایی که ما آن‌ها را تا سررسید نگه می‌داریم، پیش‌بینی می‌کنیم که در طول زمان ضرر صفر داشته باشیم.»

با این حال، نگهداری دارایی‌های کم بازده نیز توانایی دومین وام‌دهنده بزرگ ایالات متحده را برای کسب سود بیشتر از استقرار وجوه نقد خود در بازارهای پول یا سایر دارایی‌های با بازده بیشتر محدود کرده است.

JPMorgan Chase (NYSE: JPM ) در سه ماهه سوم 40 میلیارد دلار ضرر غیر واقعی در پرتفوی HTM خود داشت.

سیتی گروپ (NYSE: C ) زیان کاغذ در پرتفوی خود را برای سه ماهه سوم فاش نکرد. آنها در پایان سه ماهه دوم 24 میلیارد دلار بودند.

بانک ها اوراق بهادار را تحت عنوان اوراق بهادار موجود برای فروش (AFS) یا اوراق نگهداری شده تا سررسید پارک می کنند.

اوراق بهادار AFS به ارزش منصفانه و مشمول زیان بازار به ارزش نگهداری می شود. اگر بانک ها قصد دارند اوراق بدهی را تا سررسید نگه دارند، آنها را در سبد نگهداری شده تا سررسید نگه می دارند.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (زیان تحقق نیافته بانک آمریکا در اوراق بهادار به 131.6 میلیارد دلار افزایش یافت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :