🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بانک‌های آمریکایی، شرکت‌های فناوری از قربانیان اسرائیل حمایت می‌کنند

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در حالی که شرکت‌های بزرگ آمریکایی فصل درآمد شرکت‌ها را در این هفته آغاز کردند، مدیران به مناقشه اسرائیل و حماس پرداختند و برخی از شرکت‌ها

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بانک‌های آمریکایی، شرکت‌های فناوری از قربانیان اسرائیل حمایت می‌کنند سهامیـــــــــر

بانک‌های آمریکایی، شرکت‌های فناوری از قربانیان اسرائیل حمایت می‌کنند

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، در حالی که شرکت‌های بزرگ آمریکایی فصل درآمد شرکت‌ها را در این هفته آغاز کردند، مدیران به مناقشه اسرائیل و حماس پرداختند و برخی از شرکت‌ها تلاش‌هایی برای جمع‌آوری سرمایه آغاز کردند.

ادامه گزارش

جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان چیس (NYSE: JPM ) در یک نشست خبری گفت: «فقط می‌خواهم بگویم که چقدر عمیقاً ما از حملات وحشتناک اخیر به اسرائیل ناراحتیم… تروریسم و ​​نفرت در دنیای متمدن ما جایی ندارد.» قبل از بررسی نتایج با درآمد تماس بگیرید.

او هشدار داد که جنگ در اوکراین، همراه با حملات به اسرائیل، می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای بر بازارهای انرژی و مواد غذایی، تجارت جهانی و روابط ژئوپلیتیکی داشته باشد.

روز پنجشنبه، آلبرت بورلا، مدیر عامل فایزر (NYSE: PFE ) گفت: “با گذشت روزها، دامنه جنایات انجام شده علیه اسرائیل و شهروندانش واضح تر و وحشتناک تر شده است. محکوم کردن تروریسم و ​​عمدی کافی نیست. هدف قرار دادن غیرنظامیان – ما خودمان باید اقدام کنیم.”

تلاش های جمع آوری کمک های مالی برای کاهش بحران به سرعت بسیج شده است. میلیاردرها و اعضای جامعه یهودیان ایالات متحده و کانادا میلیون ها دلار، تجهیزات نظامی و پوشاک و مواد غذایی و لوازم خانگی کمک کرده اند.

روز پنجشنبه، UBS در یادداشتی به کارمندان اعلام کرد که با کمک 5 میلیون دلاری کارمندان و مشتریان خود، تلاش خواهد کرد تا شبکه شرکای خود را برای کمک به اسکان مجدد خانواده‌های آواره گسترش دهد.

جفریز در روز جمعه اعلام کرد 13 میلیون دلار از مشتریان، شرکا و کارمندان برای موسسات خیریه ارائه دهنده کمک های بشردوستانه جمع آوری کرده است. این کمک ها شامل 2 میلیون دلار از مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و یکی از بنیانگذاران بلومبرگ LP بود.

گلدمن ساکس متعهد شد 2 میلیون دلار کمک کند و گفت که با کمک های مالی کارکنان مطابقت دارد.

خطوط هوایی دلتا (NYSE: DAL ) که پروازهای خود به اسرائیل را تا پایان ماه جاری به حالت تعلیق درآورده است، اعلام کرد که یک میلیون دلار به صلیب سرخ آمریکا کمک خواهد کرد.

در روز جمعه، جین فریزر، مدیر عامل سیتی گروپ (NYSE: C )، اسرائیل را در سخنان افتتاحیه خود در مورد فراخوان درآمد بانک ذکر کرد.

فریزر گفت: “ما بانک مهمی در کشور هستیم و بسیاری از مردم ما دوستان و عزیزان خود را از دست داده اند.” دیگران برای خدمت فراخوانده می شوند. علیرغم تمام مشکلاتی که دارند، بانک ما را در کشور اداره می کنند.

به طور کلی تر، فریزر گفت: “بهایی که غیرنظامیان بیگناه می پردازند در زمان وقوع این بحران کاملاً ویرانگر است.”

لری فینک، مدیر عامل بلک راک (NYSE: BLK ) نیز در تماس با درآمد شرکت، اسرائیل را مورد خطاب قرار داد.

دیوید کوتوک، یکی از بنیانگذاران مشاور سرمایه گذاری کامبرلند مشاوران مستقر در فلوریدا، گفت: «خشونت همراه با تلفات غیرنظامی تقریباً محکومیت جهانی دارد.

وی خاطرنشان کرد که با توجه به حساسیت های سیاسی درگیری، شرکت ها از ذکر جزئیات خودداری کرده اند. کوتوک گفت: «هنگامی که شخصی وارد فضایی شود که «مجرم کیست و چه کسی قربانی»، در معرض خطر و اطلاعات نادرست رسانه‌های اجتماعی قرار می‌گیرید.

روسای شرکت های بزرگ فناوری نیز بیانیه های قوی صادر کرده اند.

آنتونیو نری، مدیر عامل شرکت Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE ) گفت: «حماس از سوی حماس به غیرنظامیان اسرائیلی غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه است» و اندی جاسی، مدیر عامل آمازون (NASDAQ: AMZN ) این حملات را «تکان‌دهنده و دیدنی دردناک» خواند.

آمازون اعلام کرد که یک برنامه اضطراری برای در دسترس نگه داشتن سرویس ابری AWS خود برای مشتریان در اسرائیل دارد. متا (NASDAQ: META ) روز جمعه اعلام کرد که اقداماتی از جمله حذف تمجید و حمایت اساسی از حماس از پلتفرم‌های خود را پس از توبیخ اتحادیه اروپا از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی به دلیل کوتاهی در مقابله با اطلاعات نادرست انجام می‌دهد.

ساندار پیچای، مدیر عامل Alphabet (NASDAQ: GOOGL ) گفت که “مهم است که در این لحظه وحشتناک با یهودی ستیزی فریاد بزنیم و در مقابل آن بایستیم” و “این شر تاریخی” را محکوم کرد. گوگل دو دفتر و بیش از 2000 کارمند در اسرائیل دارد.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت (NASDAQ: MSFT) در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلا توییتر بود، پست کرد که “دلش از حملات تروریستی وحشتناک به اسرائیل، جایی که این شرکت نزدیک به 3000 کارمند دارد، شکسته است . “

برخی از شرکت‌های بزرگ از جمله اپل (NASDAQ: AAPL ) و Walmart (NYSE: WMT ) هنوز بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند، در حالی که برخی از شخصیت‌های برجسته از جمله ستاره NBA لبرون جیمز صحبت کرده‌اند.

سوپر مدل جیجی حدید که پدرش فلسطینی است، در اینستاگرام خود گفت: “در حالی که من به فلسطینی ها امید و رویا دارم، اما هیچ یک از آنها شامل آسیب یک فرد یهودی نمی شود.”

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بانک‌های آمریکایی، شرکت‌های فناوری از قربانیان اسرائیل حمایت می‌کنند)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر

مرکز آموزش عالی سهامیر چه خدماتی را به مخاطبان خود ارائه میدهد؟

خدمات مجموعه سهامیر در حال حاضر شامل موارد زیر هستند:

1- برگزاری دوره های آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری

2- طراحی و پیاده سازی معاملات الگوریتمی

3- صدور گواهینامه بین المللی بازارهای مالی از موسسات معتبر دنیا

4- تدوین پکیج های آموزشی حرفه ای

چطور میتوانیم با مجموعه سهامیر تماس بگیریم؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعات کاری مرکز چگونه است؟

ساعات کاری مرکز سهامیر همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح لغایت 20:00 میباشد

چرا باید سهامیر را برای فعالیت حرفه ای در بازارهای مالی انتخاب کنیم؟

مجموعه سهامیر بعنوان اولین مرکز آموزش حرفه ای در حوزه بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که بیش از 30 سال در این حوزه فعالیت داشته و میتواند بعنوان یک منبع علمی تجربیات خود را به شما انتقال نماید.

سهامیر در چه سالی تاسیس و پایه گذاری شد؟

مرکز آموزش عالی سهامیر در سال 1371 تاسیس شد.

برای شرکت در دوره های آموزشی سهامیر از کجا شروع کنیم؟

در گام اول میبایست بازار هدف خود را انتخاب و تعیین نمایید ، سپس با اخذ مشاوره از کارشناسان ما تعیین سطح شده و در کلاس اموزشی مناسب با سطح مهارت و دانش خود ثبت نام و شرکت نمایید.

در کالج سهامیر چه رشته هایی اموزش داده میشود؟

در مجموعه آموزشی سهامیر بیش از 70 رشته تخصصی در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری آموزش داده میشود.

خدمات سهامیر چه کمکی به ما میکند و برای چه افرادی مناسب است؟

دپارتمان آموزش عالی سهامیر خدمات آموزشی خود را به عموم افراد اعم از مبتدی تا حرفه ای های بازار ارائه میکند . 

دوره های آموزشی تخصصی ، پیشرفته ، ورکشاپ های بروزرسانی و … همگی بگونه ای گرداوری شده اند که میتوانند به عموم افراد و فعالان عرصه مالی کمک نماید.

مدارک بین المللی آموزش حرفه ای چگونه صادر میشوند؟

سهامیر بعنوان نماینده و پارتنر رسمی موسسات بزرگ دنیا بصورت انحصاری این قابلیت را برای دانشپذیران خود فراهم کرده که در آزمون های بین المللی شرکت نموده و گواهینامه جهانی دریافت نمایند.

پس از پایان هر رویداد آموزشی شما به موسسات معتبر دنیا معرفی شده و در آزمون های مرتبط با رشته انتخابی خود ثبت نام میشوید . 

 

چگونه ربات تریدر تهیه و فعال کنم؟

اگر قصد دارید ربات تریدر تهیه کنید میتوانید متناسب با مشخصاتی که مد نظرتان است ربات خود را از بخش فروشگاه ربات انتخاب و تهیه نمایید.

آیا مجموعه سهامیر برای افتتاح حساب بروکر کمکی میکند؟

در تمامی دوره ها و رویدادهای آموزشی که نیاز به ساخت اکانت در بروکرهای معتبر دارید ، کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود و حساب کارگزاری معتبر برای شما ایجاد خواهند کرد.

چطور میتوانم از خدمات مجموعه سهامیر استفاده کنم؟

تمامی خدمات و محصولات این مرکز از طریق وب سایت رسمی مجموعه قابل تهیه و خرید هستند

هزینه خدمات سهامیر چگونه است؟

هزینه خدمات این مرکز با توجه به تنوع خدمات و محصولات متفاوت بوده ، شما میتوانید هزینه و مبلغ هر بخش را بطور مستقیم از کارشناسان ما سوال نمایید.

آیا امکان پرداخت هزینه خدمات سهامیر بصورت اقساطی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر شرایطی برای پرداخت اقساطی وجود ندارد .