🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

Sagaliam Acquisition Corp با حذف Nasdaq از فهرست به دلیل عدم انطباق مواجه است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Sagaliam Acquisition Corp (NASDAQ:SAGAU)، یک شرکت خرید با هدف ویژه، امروز اعلام کرد که به دلیل عدم ارائه به موقع گزارش سه ماهه خود در مورد

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

Sagaliam Acquisition Corp با حذف Nasdaq از فهرست به دلیل عدم انطباق مواجه است سهامیـــــــــر

Sagaliam Acquisition Corp با حذف Nasdaq از فهرست به دلیل عدم انطباق مواجه است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Sagaliam Acquisition Corp (NASDAQ:SAGAU)، یک شرکت خرید با هدف ویژه، امروز اعلام کرد که به دلیل عدم ارائه به موقع گزارش سه ماهه خود در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه مالی منتهی به مارس، یک اخطار تخلف از شرکت Nasdaq Stock Market LLC دریافت کرده است. 31، 2023.

ادامه گزارش

این اخطار که در 25 جولای 2023 دریافت شد، نشان می‌دهد که این شرکت با قانون فهرست 5250(c)(1) نزدک مطابقت ندارد. این قانون شرکت های پذیرفته شده در بورس را موظف می کند که به موقع کلیه گزارش های مالی دوره ای مورد نیاز را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کنند.

در پاسخ به اخطار تخلف، شرکت Sagaliam Acquisition Corp تا 25 سپتامبر 2023 فرصت دارد تا طرحی را برای بازگرداندن انطباق با قوانین فهرست Nasdaq ارائه دهد. در صورتی که نزدک طرح این شرکت را بپذیرد، ممکن است به شرکت Sagaliam Acquisition تا 180 روز تقویمی از تاریخ مقرر برای تکمیل فرم 10-Q یا تا 20 نوامبر 2023 اعطا کند تا مجدداً مطابقت داشته باشد. اگر نزدک طرح این شرکت را رد کند، ساگالیام این فرصت را خواهد داشت که نسبت به این تصمیم در پنل استماع نزدک تجدیدنظر کند.

شرکت فاش کرد که برای تهیه، بررسی و نهایی کردن صورت‌های مالی خود به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا حسابرسان آن حسابرسی صورت‌های مالی را تکمیل نکرده‌اند. Sagaliam Acquisition Corp به تلاش های خود برای ارسال فرم 10-Q در اسرع وقت به طور منطقی ادامه می دهد.

در پیشرفت‌های دیگر، Sagaliam Acquisition Corp اخیراً قرارداد ترکیب تجاری الزام‌آوری را برای خرید Biogenysis Inc. و Virogentics Inc.، زیرمجموعه‌های عامل Enzolytics Inc. (OTC PK: ENZC) اجرا کرد. انتظار می رود که این واحد ترکیبی در NASDAQ معامله شود.

Enzolytics یک شرکت تولید دارو است که بر تجاری سازی پروتئین های اختصاصی و آنتی بادی های مونوکلونال خود برای درمان بیماری های عفونی ناتوان کننده متمرکز است. این یک ترکیب ثبت شده و آزمایش شده بالینی به نام ITV-1 دارد که مطالعات نشان داده است که در درمان HIV/AIDS موثر است.

اعلام اخطار بزهکاری مطابق با قانون فهرست 5250 (b) (2) نزدک انجام شد.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (Sagaliam Acquisition Corp با حذف Nasdaq از فهرست به دلیل عدم انطباق مواجه است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :