🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

تحلیلگران پل سوم فورد را در صورت حمله UAW آسیب پذیرتر می دانند

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، تحلیلگران پل سوم با چندین مدیر خودرو در مورد احتمال اعتصاب اتحادیه کارگران خودرو (UAW) مصاحبه هایی انجام دادند. یافته های آنها وضعیت صنعت خودرو و

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

تحلیلگران پل سوم فورد را در صورت حمله UAW آسیب پذیرتر می دانند سهامیـــــــــر

تحلیلگران پل سوم فورد را در صورت حمله UAW آسیب پذیرتر می دانند

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، تحلیلگران پل سوم با چندین مدیر خودرو در مورد احتمال اعتصاب اتحادیه کارگران خودرو (UAW) مصاحبه هایی انجام دادند. یافته های آنها وضعیت صنعت خودرو و پیامدهای بالقوه آن را روشن می کند.

ادامه گزارش

یکی از مشاهدات کلیدی انجام شده توسط تحلیلگران آسیب پذیری فورد موتور (NYSE: F ) در برابر عواقب شدید مالی در صورت اعتصاب UAW است. این آسیب‌پذیری عمدتاً به تمرکز زیاد فورد در تأسیسات تولید کلیدی و وابستگی قابل توجه آن به مدل‌های با حاشیه بالا، به‌ویژه سری F، نسبت داده می‌شود.

تحلیلگران گفتند: «در میان تشدید تنش‌های کارگری، احتمالاً از میان سه خودروساز بزرگ دیترویت، فورد در صورت اعتصاب UAW با شدیدترین تأثیرات مالی مواجه خواهد شد.»

آنها در ادامه هشدار دادند که نباید نگرانی های مطرح شده از سوی کارشناسان این صنعت را بی اهمیت تلقی کرد. کارشناسان هشدار دادند که اعتصاب طولانی‌مدت UAW می‌تواند باعث ایجاد اختلالات گسترده در زنجیره تامین خودرو شود که منجر به پتانسیل کاهش درازمدت سهم بازار می‌شود.

تحلیلگران هشدار دادند: «کارشناسان ما هشدار می‌دهند که یک اعتصاب طولانی‌مدت می‌تواند منجر به اختلالات گسترده در زنجیره تأمین شود و منجر به فرسایش بلندمدت سهم بازار، مطابق با روندهای تاریخی شود».

آنها افزودند: «بررسی دقیق‌تر میانگین روزهای عرضه مدل‌های حیاتی، همراه با اندازه صندوق اعتصاب اختصاص‌یافته UAW، چندین پرچم قرمز را برای ناظران صنعت برافراشته است.»

سهام F در اوایل معاملات روز سه شنبه 2.37 درصد افزایش یافت.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (تحلیلگران پل سوم فورد را در صورت حمله UAW آسیب پذیرتر می دانند)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر