🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

گوگل در دعوای دادگاه پلی استور ایالات متحده به توافقی موقت دست یافت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Google متعلق به الفبا (NASDAQ: GOOGL ) روز سه‌شنبه به طور آزمایشی یک دعوای کلاسی را که ادعا می‌کرد فروشگاه Play در ایالات متحده قوانین ضد

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

گوگل در دعوای دادگاه پلی استور ایالات متحده به توافقی موقت دست یافت سهامیـــــــــر

گوگل در دعوای دادگاه پلی استور ایالات متحده به توافقی موقت دست یافت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Google متعلق به الفبا (NASDAQ: GOOGL ) روز سه‌شنبه به طور آزمایشی یک دعوای کلاسی را که ادعا می‌کرد فروشگاه Play در ایالات متحده قوانین ضد انحصار فدرال ایالات متحده را با دریافت هزینه بیش از حد از مشتریان نقض کرده است، حل و فصل کرد.

ادامه گزارش

جزئیات حل و فصل فاش نشده است.

در دعوی بیش از 30 ایالت آمریکا و به نمایندگی از 21 میلیون مصرف کننده، شاکیان ادعا کرده بودند که اگر انحصار ادعایی گوگل نبود، مصرف کنندگان ممکن است کمتر برای برنامه ها هزینه کنند و گزینه های بیشتری داشته باشند.

طرفین حل و فصل، از جمله وکلای نماینده دادستان کل یوتا که رهبری گروه ایالت ها را بر عهده دارد، خواستار لغو محاکمه برنامه ریزی شده برای 6 نوامبر شدند.

گوگل که انجام تخلف را رد کرده بود، از اظهار نظر در مورد توافق پیشنهادی خودداری کرد. وکلای شاکیان مصرف کننده از اظهار نظر در مورد توافق پیشنهادی خودداری کردند، در حالی که وکیل شاکیان شامل ایالت ها و ناحیه کلمبیا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

تسویه حساب منوط به تایید دادگاه است.

گوگل با شکایت‌های مشابهی مواجه است که ادعا می‌کند با درگیر شدن در تاکتیک‌های غیرقانونی برای حفظ انحصار فروش برنامه‌های اندروید و کالاهای درون‌برنامه، حاشیه‌های سود زیادی از فروشگاه Play خود ایجاد کرده است.

آنها استدلال می کنند که گوگل به طور غیرقانونی اجباری کرده است که برخی از برنامه ها از ابزارهای پرداخت این شرکت استفاده کنند و 30 درصد از فروش کالاهای دیجیتال را به گوگل اختصاص دهند.

تیم سوینی موسس و مدیر عامل شرکت اپیک گیمز که چنین ادعایی را مطرح کرده است، طرفی در تسویه حساب پیشنهادی گوگل پلی نیست.

او گفت: «اگر گوگل به انحصار پرداخت‌های خود بدون اعمال مالیات Google بر تراکنش‌های شخص ثالث پایان دهد، ما تسویه حساب کرده و دوست Google در دوره جدید آن‌ها خواهیم بود. شرکت “در ادامه مبارزه خواهد کرد”.

Match Group (NASDAQ: MTCH ) نیز ادعایی را مطرح کرده است. سخنگوی Match از اظهار نظر خودداری کرد.

این پرونده در دعوای ضد انحصار فروشگاه Google Play، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه شمالی کالیفرنیا، شماره 21-md-02981 است.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: Investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (گوگل در دعوای دادگاه پلی استور ایالات متحده به توافقی موقت دست یافت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :