🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

خرید کاردانو یک سرمایه ‌گذاری عالی است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، کارا سابو، تحلیلگر ارز های دیجیتال، به تازگی به خرید ۲۰ هزار دلاری کاردانو در زمانی که این ارز دیجیتال تقریباً ۰.۲۵۷۸ دلار قیمت داشت، اشاره

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

خرید کاردانو یک سرمایه ‌گذاری عالی است سهامیـــــــــر

خرید کاردانو یک سرمایه ‌گذاری عالی است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، کارا سابو، تحلیلگر ارز های دیجیتال، به تازگی به خرید ۲۰ هزار دلاری کاردانو در زمانی که این ارز دیجیتال تقریباً ۰.۲۵۷۸ دلار قیمت داشت، اشاره کرد. سابو عنوان کرد که قیمت آنقدر خوب است که نمی ‌توان آن را رد کرد و نشان از اعتماد او به دارایی داشت.

ادامه گزارش

پس از اعلام او، سابو به دلیل تصمیم سرمایه گذاری خود با انتقاداتی روبرو شد. در پاسخ، او در X گفت که سرمایه ‌گذاری ۲۰ هزار دلاری نسبتاً کم بوده و ممکن است در صورت ادامه ریزش قیمت، سرمایه ‌گذاری تا سقف ۱۰۰ هزار دلار را از طریق میانگین ‌گیری در نظر بگیرد.

سابو علاوه بر سرمایه گذاری در کاردانو، فلسفه سرمایه گذاری بیشتر ‌تر خود را نیز به اشتراک گذاشت. او با تاکید بر اینکه شرایط کنونی بازار فرصت‌ هایی را برای انباشت دارایی ‌ها با قیمت ‌های تخفیف‌ یافته بوجود می آورد، از دنبال ‌کنندگانش خواست به ‌جای فروش، اکنون ارز های دیجیتال بخرند.

دوره های ویژه ارز دیجیتال آکادمی سهامیر

برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید

منبع خبر: cryptoglobe

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (خرید کاردانو یک سرمایه ‌گذاری عالی است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :