🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز شنبه – ۴ شهریور ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۴ شهریور ۱۴۰۲ سیری صعودی داشت و اکثر شاخص ها سبز رنگ بودند. شاخص ها شاخص کل بورس اوراق

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز شنبه – ۴ شهریور ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز شنبه – ۴ شهریور ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۴ شهریور ۱۴۰۲ سیری صعودی داشت و اکثر شاخص ها سبز رنگ بودند.

شاخص ها

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 46 هزار واحدی به 1 میلیون و 993 هزار واحد رسید و در آستانه ی پس گیری کانال 2 میلیون واحدی قرار گرفت. همچنین  شاخص کل هم‌ وزن نیز با افزایش 17 هزار واحدی به ارتفاع 684 هزار واحد رسید.

نماد های مهم

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «سصفها»، «شستا» و «شپنا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز بودند.

نتیجه بازار

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود و حقیقی ‌ها امروز حدود 590 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

همچنین رشد ارزش معاملات به نزدیکی 6 هزار میلیارد تومان یکی از پالس های مثبتی است که در صورت استمرار در روزهای آتی می تواند نوید تغییر روند بازار را دهد.

در بازار امروز 394 نماد در محدوده مثبت و 34 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 273 نماد در محدوده مثبت و 47 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

دوره های ویژه آموزش بازار بورس سهامیر

  1. دوره های پیشرفته بورس
  2. دوره های جامع بورس

***برای ثبت نام روی هر کدام کلیک کنید***

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز شنبه - ۴ شهریور ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :