🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

BHP تقاضای چین را نقاط روشنی می بیند و سود 37 درصدی را کاهش می دهد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، BHP روز سه‌شنبه اعلام کرد که با ثبت ضعیف‌ترین سود سالانه خود از سال 2020، شاهد رشد قابل توجهی از برخی بخش‌ها در چین بوده است،

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

BHP تقاضای چین را نقاط روشنی می بیند و سود 37 درصدی را کاهش می دهد سهامیـــــــــر

BHP تقاضای چین را نقاط روشنی می بیند و سود 37 درصدی را کاهش می دهد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، BHP روز سه‌شنبه اعلام کرد که با ثبت ضعیف‌ترین سود سالانه خود از سال 2020، شاهد رشد قابل توجهی از برخی بخش‌ها در چین بوده است، اما افزود که برای ارزیابی تأثیر اقدامات سیاست پکن بر بازار مسکن این کشور خیلی زود است.

ادامه گزارش

مایک هنری، مدیرعامل این شرکت در تماسی با خبرنگاران گفت: تقاضای فولاد از بخش‌های چینی خارج از شروع مسکن جدید، مانند زیرساخت‌ها، زیرساخت‌های سبز، خودروسازی و تکمیل املاک «بسیار قوی» بوده است.

او گفت، با این حال، بزرگ‌ترین معدن‌کار جهان، به‌دقت زیر نظر داشت که چگونه گام‌های سیاست پکن برای حمایت از مسکن به تأثیرات جهانی تبدیل می‌شود.

بهبودی در دومین اقتصاد بزرگ جهان به دلیل بدتر شدن رکود دارایی، مخارج ضعیف مصرف‌کننده و کاهش رشد اعتبار، قدرت خود را از دست داده است، و این امر به مقامات برای انتشار محرک‌های بیشتر سیاستی افزوده است.

در حالی که BHP پیش بینی خود را برای رشد چین به 5٪ -5.5٪ از 5.75٪ -6.25 کاهش می دهد، BHP همچنان انتظار دارد که چین در سال جاری برای پنجمین سال متوالی بیش از یک میلیارد تن فولاد تولید کند که نقطه درخشانی در بازارهای جهانی است. از سوی دیگر، تقاضای غرب برای کالاها تحت تأثیر تأخیر افزایش نرخ بهره آسیب دیده است.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (BHP تقاضای چین را نقاط روشنی می بیند و سود 37 درصدی را کاهش می دهد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :