🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

IAG استرالیا برآوردهای درآمد نقدی سالانه را از دست می دهد.

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، گروه بیمه استرالیا (IAG (LON: ICAG )) روز دوشنبه اعلام کرد که درآمد نقدی این شرکت برای سال مالی 2023 بیش از دو برابر شده است

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

IAG استرالیا برآوردهای درآمد نقدی سالانه را از دست می دهد. سهامیـــــــــر

IAG استرالیا برآوردهای درآمد نقدی سالانه را از دست می دهد.

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، گروه بیمه استرالیا (IAG (LON: ICAG )) روز دوشنبه اعلام کرد که درآمد نقدی این شرکت برای سال مالی 2023 بیش از دو برابر شده است که با افزایش حق بیمه در استرالیا و نیوزیلند تقویت شده است اما انتظارات بازار را از دست داده و باعث کاهش 1.2 درصدی سهام این شرکت شده است.

ادامه گزارش

بر اساس داده های Refinitiv Eikon، بزرگترین شرکت بیمه عمومی این کشور درآمد نقدی 452 میلیون دلار استرالیا (290.00 میلیون دلار) را برای سال منتهی به 30 ژوئن ثبت کرد که در مقایسه با 213 میلیون دلار استرالیا در سال گذشته افزایش یافته است، اما طبق داده های Refinitiv Eikon، میانگین برآورد تحلیلگران از 656.7 میلیون دلار استرالیا وجود ندارد.

IAG همچنین سود نهایی خود را 9 سنت استرالیا به ازای هر سهم اعلام کرد که در مقایسه با 5 سنت به ازای هر سهم در سال گذشته افزایش یافت.

تحلیلگران سیتی گفتند که نتیجه “کمی ناامید کننده” است و سود سهام نیز کمتر از حد اجماع است.

IAG اضافه کرد که به دلیل تمایل شرکت به پوشش تورم خسارت، هزینه‌های بیمه اتکایی بالاتر و افزایش خطر طبیعی، انتظار رشد دو رقمی کمتری در حق بیمه‌های مکتوب ناخالص (GWP) برای سال مالی 2024 دارد که احتمالاً رشد حجم متوسطی دارد و تعداد مشتریان افزایش می‌یابد. کمک هزینه

GWP برای سال مالی 2023 با 10.6 درصد افزایش به 14.73 میلیارد دلار استرالیا (9.4 میلیارد دلار) رسید که مطابق با برآورد Refinitiv است.

راهنمای خط اصلی IAG (برای GWP) برای سال مالی 24 “محکم” به نظر می رسد و از اجماع 8 تا 9 درصد جلوتر است، تحلیلگران UBS در یادداشتی نوشتند.

نیک هاوکینز (NASDAQ: HWKN )، مدیر عامل شرکت، گفت: «ما با شتاب مثبت در سراسر شرکت وارد سال مالی 24 می‌شویم و اطمینان داریم که استراتژی‌ای که در پیش گرفته‌ایم مزایای بلندمدتی را برای سهامداران و مشتریانی که به آنها خدمات ارائه می‌کنیم، به همراه خواهد داشت» .

شرکت‌های بیمه استرالیایی در سال جاری شاهد افزایش سود خود بوده‌اند، زیرا در شرایط با نرخ بهره بالا حق بیمه بیشتری را متحمل می‌شوند و در عین حال از افزایش درآمد سرمایه‌گذاری نیز سود می‌برند.

این شرکت همچنین انتظار دارد که حاشیه بیمه در سال مالی 2024 بین 13.5٪ تا 15.5٪، بالاتر از حاشیه 12.6٪ در سال گذشته باشد.

با این حال، IAG در بیانیه‌ای گفت: با این حال، تورم بالا در هزینه‌های خسارت‌های خانگی و موتوری، و همچنین کمک هزینه‌های بیشتر خطرات طبیعی، بر حاشیه بیمه اساسی تأثیر گذاشت.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (IAG استرالیا برآوردهای درآمد نقدی سالانه را از دست می دهد.)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :