🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ اولین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ اولین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد و افت بسیار زیاد ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

شاخص ها

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت 16 هزار واحدی به 1 میلیون و 957 هزار واحد رسید و به میانه های کانال 1 میلیون و 900 هزار واحدی نزدیک شد، همچنین نیز شاخص کل هم ‌وزن نیز با افت 8 هزار واحدی به ارتفاع 677 هزار واحد رسید.

نماد ها مهم

سه نماد «فولاد»، «شستا» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن‌افزار»، «دی» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز بودند.

ارزش معاملات خُرد و عملکرد حقیقی ها

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 24 مرداد ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود و حقیقی‌ ها امروز حدود 590 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

نتیجه بازار

در بازار امروز 58 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 87 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

دوره های ویژه آموزش بازار بورس سهامیر

  1. دوره های پیشرفته بورس
  2. دوره های جامع بورس

***برای ثبت نام روی هر کدام کلیک کنید***

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز چهارشنبه – ۲۵ مرداد ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :