🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

نگرانی های اقتصادی چین در حال افزایش است

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، این احساسات در اوایل روز با نشانه‌های تازه‌ای از کاهش اقتصادی در چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، محرک رشد منطقه‌ای بزرگ و بازاری قابل توجه برای

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

نگرانی های اقتصادی چین در حال افزایش است سهامیـــــــــر

نگرانی های اقتصادی چین در حال افزایش است

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، این احساسات در اوایل روز با نشانه‌های تازه‌ای از کاهش اقتصادی در چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، محرک رشد منطقه‌ای بزرگ و بازاری قابل توجه برای بسیاری از بزرگترین شرکت‌های اروپایی، تحت تأثیر قرار گرفته بود.

ادامه گزارش

داده های منتشر شده در یک شبه نشان داد که قیمت مسکن جدید چین در ماه ژوئن برای اولین بار در سال جاری کاهش یافت و شواهد بیشتری از فشارهای وارده بر بخش املاک مهم این کشور ارائه کرد.

این به دنبال رشد خرده‌فروشی و تولید صنعتی چین در ماه جولای بسیار کمتر از حد انتظار بود، در حالی که داده‌های منتشر شده در هفته گذشته نشان داد که دومین اقتصاد بزرگ جهان در ماه جولای دچار کاهش تورم شد.

همزمان، خرده‌فروشی در ایالات متحده در ماه جولای افزایش یافت و به فشار صعودی بالقوه بیشتری برای تورم اشاره کرد و چشم‌اندازی بدبینانه را برای نرخ‌های بهره در بزرگترین اقتصاد جهان به‌ویژه پس از قوی‌تر شدن قیمت‌های تولیدکننده در روز جمعه نشان داد .

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (نگرانی های اقتصادی چین در حال افزایش است)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :