🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز دوشنبه – ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ سومین روز کاری هفته را اگرچه آرام شروع کرد اما به مرور با توجه به گزارش

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز دوشنبه – ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز دوشنبه – ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ سومین روز کاری هفته را اگرچه آرام شروع کرد اما به مرور با توجه به گزارش هایی که پیرامون آزادسازی قیمت خودرو در رسانه ها منتشر شد، با زیاد شدن تقاضا مواجه شد. ولی به صورت کلی در ساعات پایانی بازار نظاره گر زیاد شدن عرضه در بازار بودیم.

شاخص ها

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 9 هزار واحدی به 1 میلیون و 997 هزار واحد رسید و همچنان در رسیدن کانال 2 میلیونی ناکام ماند،  همچنین شاخص کل هم ‌وزن نیز با افزایش 4500 واحدی به ارتفاع 696 هزار واحد رسید و نتوانست به کانال 700 هزار واحدی ورود پیدا کند.

نماد ها مهم

سه نماد «فملی»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «صبا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «شهر»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن افزار»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز بودند.

ارزش معاملات خُرد و عملکرد حقیقی ها

همچنین ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود و حقیقی‌ ها امروز حدود 30 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

نتیجه بازار

در بازار امروز 188 نماد در محدوده مثبت و 222 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 151 نماد در محدوده مثبت و 157 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

دوره های ویژه آموزش بازار بورس سهامیر

  1. دوره های پیشرفته بورس
  2. دوره های جامع بورس

***برای ثبت نام روی هر کدام کلیک کنید***

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز دوشنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :