🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بانک سوفای ۱۶۶ میلیون دلار در ارز های دیجیتال سرمایه ‌گذاری کرد

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، آمار های گزارش درآمد ۳‌ ماهه دوم بانک «سوفای» نشان می ‌دهد که در ترازنامه خود ۱۶۶ میلیون دلار ارز دیجیتال دارد. ارزش سرمایه ‌گذاری این

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بانک سوفای ۱۶۶ میلیون دلار در ارز های دیجیتال سرمایه ‌گذاری کرد سهامیـــــــــر

بانک سوفای ۱۶۶ میلیون دلار در ارز های دیجیتال سرمایه ‌گذاری کرد

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، آمار های گزارش درآمد ۳‌ ماهه دوم بانک «سوفای» نشان می ‌دهد که در ترازنامه خود ۱۶۶ میلیون دلار ارز دیجیتال دارد.

ارزش سرمایه ‌گذاری

این بانک مستقر در سانفرانسیسکو که به بیش از ۶ میلیون مشتری خدمات ارائه می ‌کند، در مقایسه با ۳ ماهه قبل نظاره گر رشد چشمگیری در ارزش سرمایه ‌گذاری ‌های خود در ارز های دیجیتال بوده است.

مجموع دارایی ها

از مجموع ۱۶۶ میلیون دلار سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتال، این بانک ۸۲ میلیون دلار بیت کوین و ۵۵ میلیون دلار اتریوم در اختیار دارد.

دوج کوین با حدود ۵ میلیون دلار و کاردانو با ۴.۵ میلیون دلار سرمایه ‌گذاری به ‌ترتیب در جایگاه‌ سوم و چهارم هستند. این بانک در سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۸) با همکاری صرافی کوین بیس، ارائه خدمات معامله ارز ‌های دیجیتال را به مشتریان خود شروع کرد.

دوره های ویژه ارز دیجیتال آکادمی سهامیر

برای ثبت نام روی لینک کلیک کنید

منبع خبر: cointelegraph

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بانک سوفای ۱۶۶ میلیون دلار در ارز های دیجیتال سرمایه ‌گذاری کرد)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :