🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ پنجمین روز کاری هفته را همانند روز های قبل همچنان کم حجم و متعادل شروع به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ پنجمین روز کاری هفته را همانند روز های قبل همچنان کم حجم و متعادل شروع به کار کرد. البته نا گفته نماند که معاملات گروه پتروشیمی با توجه به گزارش هایی که درباره نرخ خوراک روز گذشته در رسانه ها پخش شد، بیشتر مورد توجه و تقاضا قرار گرفت.

شاخص ها

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افت 800 واحدی به 2 میلیون و 36 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با افت 400 واحدی به ارتفاع 713 هزار واحد رسید.

نماد های مهم

سه نماد «فارس»، «فملی» و «فخوز» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «زاگرس» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «شهر»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز بودند.

ارزش معاملات خُرد و عملکرد حقیقی ها

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 18 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بودو حقیقی‌ ها امروزحدود 70 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

سخن پایانی

در بازار امروز 147 نماد در محدوده مثبت و 276 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 147 نماد در محدوده مثبت و 166 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

دوره های ویژه آموزش بازار بورس سهامیر

  1. دوره های پیشرفته بورس
  2. دوره های جامع بورس

***برای ثبت نام روی هر کدام کلیک کنید***

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز چهارشنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :