🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

آخرین قیمت دلار و یورو و درهم امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، قیمت دلار و یورو و درهم در بازار آزاد، امروز مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ شاهد تغییراتی به شرح زیر بود. قیمت هر اسکناس دلار امروز بر

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

آخرین قیمت دلار و یورو و درهم امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

آخرین قیمت دلار و یورو و درهم امروز چهارشنبه – ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، قیمت دلار و یورو و درهم در بازار آزاد، امروز مورخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ شاهد تغییراتی به شرح زیر بود.

قیمت هر اسکناس دلار امروز

بر طبق معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه 18 مردادماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 356 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 596 تومان گزارش شد.

نرخ اسکناس یورو امروز

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در امروز، نرخ اسکناس یورو با افت نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 286 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار و 169 تومان گزارش شده است.

نرخ اسکناس درهم امروز

در انتها در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز 11 هزار و 261 تومان و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 237 تومان گزارش شده است.

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (آخرین قیمت دلار و یورو و درهم امروز چهارشنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :