🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

پزو مکزیک در مقایسه با دلار به بالاترین حد خود رسید

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبر گزاری سهامیر، پزو مکزیک روز جمعه به بالاترین سطح خود در برابر دلار از اوایل دسامبر 2015 رسید، زیرا پس از کاهش نرخ تورم در ایالات

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

پزو مکزیک در مقایسه با دلار به بالاترین حد خود رسید سهامیـــــــــر

پزو مکزیک در مقایسه با دلار به بالاترین حد خود رسید

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبر گزاری سهامیر، پزو مکزیک روز جمعه به بالاترین سطح خود در برابر دلار از اوایل دسامبر 2015 رسید، زیرا پس از کاهش نرخ تورم در ایالات متحده، ارزش دلار آمریکا از دست رفت و باعث شد فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره پایان دهد.

حرکت جسورانه پزو

این واحد پولی که در برخی از محافل، از جمله توسط برجسته ترین تشویق کننده آن، رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، “سوپر پزو” نامیده می شود، در معاملات صبح با بیش از 1.3 درصد تقویت به 16.63 در هر دلار رسید.

گابریلا سیلر، تحلیلگر بانک بیس گفت: «آنچه در حال حاضر با پزو اتفاق می افتد به دلیل ضعف دلار است، بلکه به دلیل خوش بینی پیرامون پزو مکزیک است.

او افزود: “و با این کار، سرمایه گذاران بین المللی به خرید پزو مکزیکی ادامه می دهند و ممکن است افزایش یابد.”

سیلر گفت داده‌هایی که از یک سو به کاهش نرخ تورم آمریکا و از سوی دیگر داده‌های رشد بهتر از حد انتظار اشاره می‌کنند، به تضعیف دلار و تقویت پزو کمک کرده است که می‌تواند تا 16.40 دلار در برابر دلار ثابت بماند.

تحلیلگران JPMorgan (NYSE: JPM )

در یک یادداشت تحقیقاتی این هفته، تحلیلگران JPMorgan (NYSE: JPM ) نوشتند که در حالی که پزو در بیشتر دو دهه گذشته یک ارز پراکسی با ریسک بتا بالا در نظر گرفته شده است، ما فکر می کنیم زمان آن رسیده که سرمایه گذاران این تصور قدیمی را کنار بگذارند.

آنها در یادداشتی به نام «MXN: پزو پدر شما نیست» پیش‌بینی کردند: پزو وارد فصل جدیدی شده است که احتمالاً با کاهش برای نوسانات طولانی‌تر و جدا شدن از نمایه ریسک ارزهای همتا خود در آمریکای لاتین همراه خواهد بود.

برخی از تحلیلگران هشدار داده اند که افزایش طولانی مدت پزو در نهایت می تواند برای اقتصاد مکزیک بیشتر مضر باشد تا سودمند باشد، زیرا صادرات مکزیک را گرانتر می کند و ارزش حواله های ارسالی از ایالات متحده را کاهش می دهد.

دوره های آموزشی فارکس آکادمی سهامیر

  1. آموزش پیشرفته فارکس
  2. آموزش بنیادی فارکس
  3. آموزش معامله گری فارکس

***جهت ثبت نام هر کدام بر روی آنها کلیک کنید***

منبع خبر: investing

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (پزو مکزیک در مقایسه با دلار به بالاترین حد خود رسید)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :