🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

شکایت کیفری علیه کوانت استمپ

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، کوانت استمپ، یک شرکت مستقر در کالیفرنیا که خدمات حسابرسی قرار داد های هوشمند خودکار را انجام می ‌دهد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

شکایت کیفری علیه کوانت استمپ سهامیـــــــــر

شکایت کیفری علیه کوانت استمپ

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، کوانت استمپ، یک شرکت مستقر در کالیفرنیا که خدمات حسابرسی قرار داد های هوشمند خودکار را انجام می ‌دهد، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به فروش اوراق بهادار ثبت نشده، متهم شده است.

اتهامات کوانت استمپ

کمیسیون بورس آمریکا در گزارشی اعلام کرد که شکایت کیفری علیه کوانت استمپ به دلیل جمع آوری بیش از ۲۸ میلیون دلار از نزدیک به ۵ هزار سرمایه گذار بوده است.

کوانتستمپ قبول کرد که این اتهامات را بدون پذیرش یا رد یافته ‌های کمیسیون حل و فصل کند. این شرکت نزدیک به ۲ میلیون دلار غرامت، ۴۹۴ هزار دلار سود سرمایه و یک میلیون دلار جریمه مدنی پرداخت خواهد کرد.

همچنین توکن ‌های باقی‌مانده QSP را به سرمایه ‌گذاران ذکر شده بر می ‌گرداند و QSP را به ‌عنوان یک اوراق بهادار تحت قانون بورس اوراق بهادار به ثبت می‌ رساند.

دوره های ویژه ارز دیجیتال سهامیر

همین الان بزن رو لینک و ثبت نام کن

منبع خبر: bitcoinsistemi

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (شکایت کیفری علیه کوانت استمپ)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :