🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

تحلیل بنیادی AUD/USD

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، از منظر بنیادی، جفت ارز AUD/USD در پس یک دوره نسبتا شلوغ در بازار ایالات متحده معامله می شود. در روز جمعه، شاخص قیمت مخارج

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

تحلیل بنیادی AUD/USD سهامیـــــــــر

تحلیل بنیادی AUD/USD

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، از منظر بنیادی، جفت ارز AUD/USD در پس یک دوره نسبتا شلوغ در بازار ایالات متحده معامله می شود. در روز جمعه، شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی اصلی در ماه ژوئن با تغییر 4.1 درصدی، انتظار (سالانه) 4.2 درصد را از دست داد. معادل (MoM) با پیش‌بینی 0.2% مطابقت داشت.

ادامه بررسی

از سوی دیگر، درآمد شخصی برای این دوره با تغییر 0.3 درصد از 0.5 درصد کمتر بود، در حالی که هزینه های شخصی با تغییر 0.5 درصد از تغییر پیش بینی شده 0.4 درصد پیشی گرفت. در جاهای دیگر، انتظارات تورم مصرف کننده 5 ساله UoM در ماه ژوئن از نرخ مورد انتظار 3.1 درصد با نرخ 3 درصد گذشت.

در استرالیا، خرده ‌فروشی در ماه ژوئن تغییر مورد انتظار (MoM) 0% را با تغییر 0.8-% از دست داد. در اوایل هفته، میانگین CPI کاهش ‌یافته بانک مرکزی استرالیا برای سه ماهه دوم انتظار (QoQ) 1.1% با تغییر 1% را از دست داد، در حالی که معادل (سالانه) با تغییر 5.9% از 6% کمتر شد. در جاهای دیگر، CPI عمومی برای سه ماهه دوم تغییر مورد انتظار (QoQ) 1٪ را با تغییر 0.8٪ از دست داد.

منبع خبر: fxdailyreport

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (تحلیل بنیادی AUD/USD)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :