🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز شنبه – ۷ مرداد ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ اولین روز کاری هفته آرام شروع کرد و با توجه به ارزش پایین معاملات اکثر

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز شنبه – ۷ مرداد ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز شنبه – ۷ مرداد ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ اولین روز کاری هفته آرام شروع کرد و با توجه به ارزش پایین معاملات اکثر سهام بازار در محدوده ی صفر تابلو خرید و فروش شدند البته به مرور زمان بر میزان عرضه ها در بازار اضافه شد.

شاخص کل و هم وزن

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 3 هزار و 700 واحدی  به 1 میلیون و 1996 هزار واحد رسید و همچنان در ورود دوباره کانال 2 میلیون واحدی ناکام ماند. همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با در همان ارتفاع 711 هزار واحدی ماند و نوسانی را از خود به ثبت نرساند.

نماد های مهم

سه نماد «حکشتی»، «شپدیس» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «شگویا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «سصفها»، «شهر» و «شلعاب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «دتوزیع» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز بودند.

ارزش معاملات خُرد و ارزش بازار

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 7 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد 100 میلیون تومان بود و حقیقی ‌ها امروز حدود 200  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 151 نماد در محدوده مثبت و 257 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 140 نماد در محدوده مثبت و 171 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

منبع خبر: خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز شنبه - ۷ مرداد ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :