🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

مسکن بالاخره ارزان می شود

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، وزیر راه و شهرسازی از کاهش قیمت مسکن خبر داده و این موضوع را دستاورد دولت سیزدهم معرفی کرد. سخنان وزیر راه و شهرسازی وزیر

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

مسکن بالاخره ارزان می شود سهامیـــــــــر

مسکن بالاخره ارزان می شود

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، وزیر راه و شهرسازی از کاهش قیمت مسکن خبر داده و این موضوع را دستاورد دولت سیزدهم معرفی کرد.

سخنان وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مسکن در اکثر مناطق تهران قیمت رو به ریزش بین ۱۲ تا ۱۵ درصدی داشته، گفت: پیگیری جدی مالیات خانه ‌های خالی، ساماندهی مشاوران املاک و مقابله با احتکار زمین باعث کاهش قیمت مسکن در تهران و سایر شهرها شده است.

او اضافه کرد: رشد قیمت مسکن در سال ‌های گذشته هیچ دلیلی نداشته جز سوداگری. بازار مسکن یکی از بی نظارت ترین بازارها در کشور است و هیچ کف و سقفی برای قیمت خرید و رهن و اجاره تعیین نمی شود.

با وجود آن ‌که وظیفه وزارت مستقیم کنترل قیمت بازار مسکن نیست اما عزم جدی کردیم. بیش از ۲۰۰۰ مشاور املاک که قانون رعایت نکرده ‌اند، پلمب شده است. ما خوشحال نیستیم که حتی یک واحد صنفی دچار مشکل شود اما اگر واحد تجاری قانون را رعایت نکند، باید هزینه اش را بپردازد.

منبع خبر: تیم خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (مسکن بالاخره ارزان می شود)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :