🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده در ماه ژوئن 4.7 درصد افزایش یافت

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، ایالات متحده روز پنجشنبه گزارش داد که سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده 4.7 درصد یا 13.6 میلیارد دلار در ماه ژوئن افزایش یافته و

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده در ماه ژوئن 4.7 درصد افزایش یافت سهامیـــــــــر

سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده در ماه ژوئن 4.7 درصد افزایش یافت

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، ایالات متحده روز پنجشنبه گزارش داد که سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده 4.7 درصد یا 13.6 میلیارد دلار در ماه ژوئن افزایش یافته و به 302.5 میلیارد دلار رسیده است.

سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده

این میزان به دنبال افزایش 2.0 درصدی ثبت شده در ماه مه (تجدید نظر شده از 1.8 درصد) و بهتر از انتظار بازار برای افزایش 1 درصدی بود.

این گزارش می افزاید که « بدون احتساب حمل و نقل ، سفارشات جدید 0.6 درصد افزایش یافته است. بدون احتساب دفاعی ، سفارشات جدید 6.2 درصد افزایش یافته است. تجهیزات حمل و نقل نیز که چهار ماه متوالی افزایش یافته است، منجر به افزایش 12.4 میلیارد دلاری یا 12.1 درصدی به 115.3 میلیارد دلار شده است.

منبع خبر: fxstreet

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سفارش کالاهای بادوام در ایالات متحده در ماه ژوئن 4.7 درصد افزایش یافت)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :