🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

آیا سهام Palantir از نشست بی طرف فدرال رزرو سود می برد؟

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Palantir، یکی از محبوب‌ترین سهام‌های هوش مصنوعی (AI) بازار، از دو رویداد که تقریباً به همه سهام‌های فناوری کمک می‌کند، سود می‌برد. ابتدا، کمیته بازار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

آیا سهام Palantir از نشست بی طرف فدرال رزرو سود می برد؟ سهامیـــــــــر

آیا سهام Palantir از نشست بی طرف فدرال رزرو سود می برد؟

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر، Palantir، یکی از محبوب‌ترین سهام‌های هوش مصنوعی (AI) بازار، از دو رویداد که تقریباً به همه سهام‌های فناوری کمک می‌کند، سود می‌برد. ابتدا، کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) جلسه دو روزه خود در ماه ژوئیه را در روز چهارشنبه به پایان رساند و طبق پیش بینی، به افزایش محدوده نرخ وجوه فدرال تا ۲۵ واحد پایه رای داد.

رئیس پاول

رئیس پاول کنفرانس مطبوعاتی خود را پس از آن پیگیری کرد و به نظر می‌رسید که اکثر ناظران فکر می‌کردند که او عمداً لحن «خنثی» را به زبان آورده است.

این باعث شد که بسیاری از بازارها فکر کنند که افزایش نرخ دیگر در جلسه بعدی در ماه سپتامبر احتمالاً از روی میز خارج می شود. دیگران حدس می زدند که یک افزایش بیشتر در نشست نوامبر FOMC وجود دارد، اما بازار به طور کلی امیدوار است که چرخه پیاده روی شیب دار که در اواسط سال 2022 آغاز شده بود، به پایان رسیده باشد.

ورونیکا کلارک، اقتصاددان سیتی

ورونیکا کلارک، اقتصاددان سیتی، پس از سخنرانی نوشت: «به نظر می‌رسید که رئیس پاول قصد برگزاری یک جلسه بی‌طرفانه داشت و در اکثر موارد موفق شد.» افزایش نرخ بهره ۲۵ واحدی مورد انتظار انجام شد.

برای افزایش نرخ، اما پاول این تصور را ایجاد کرد که افزایش بعدی احتمالاً در اواخر امسال اتفاق می‌افتد، اگر اصلاً مشابه قیمت‌گذاری بازار باشد.

در واقع، ابزار FedWatch گروه CME اکنون تنها 20 درصد شانس دارد که فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ های خود را افزایش دهد.

راس سندلر، تحلیلگر بارکلیز

راس سندلر، تحلیلگر بارکلیز در یادداشتی خطاب به مشتریان نوشت: سهام اینترنت مصرفی به ندرت چنین روندی را طی می‌کند، اما ما فکر می‌کنیم که فقط در نیمه‌های نیمه هستیم و همانطور که در بالا ذکر شد، این چندگانه به سختی ارزشی را به کاری که META انجام می‌دهد اختصاص می‌دهد.

بارکلیز هدف قیمت خود را از 320 دلار به 410 دلار افزایش داد. این نوع سرخوشی در مورد یکی از بزرگترین سهام در بازار به سایر سهام های فناوری سرایت کرده است. بنابراین، اکثریت قریب به اتفاق سهام‌های فناوری پیشرو، از جمله Palantir، در روز پنجشنبه سود می‌برند. قیمت سهام Palantir در سال 2022 در کنار Meta Platforms سقوط کرد، اما چرخش شدید META باعث می‌شود معامله‌گران این اصل را مطرح کنند که «در مقابل فناوری شرط‌بندی نکنید».

منبع خبر: fxstreet

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (آیا سهام Palantir از نشست بی طرف فدرال رزرو سود می برد؟)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :