🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

بازار بورس امروز سه شنبه – ۲۷ تیر ۱۴۰۲

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر ، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روزهای گذشته و با موفقیت مثبت ثبت

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

بازار بورس امروز سه شنبه – ۲۷ تیر ۱۴۰۲ سهامیـــــــــر

بازار بورس امروز سه شنبه – ۲۷ تیر ۱۴۰۲

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش تیم خبرگزاری سهامیر ، بازار بورس و اوراق بهادار امروز مورخ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ چهارمین روز کاری هفته را بر خلاف روزهای گذشته و با موفقیت مثبت ثبت کرد و پیرو گزارش هایی که درباره تغییر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی منتشر شد، به مرور قدرت  تقاضا بر عرضه ها پیشی گرفت و در نهایت شاخص کل با رشد مناسب به کار خود پایان داد.

شاخص کل و هم وزن

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 43 هزار واحدی به 1 میلیون و 999 هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم ‌وزن نیز با افزایش 15 هزار واحدی به ارتفاع 703 هزار واحدی رسید.

نماد های مهم

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس گذاشتند، همچنین سه نماد «شپنا»، «خودرو» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در امروز تعیین شدند.

ارزش معاملات خُرد و بازار

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 27 تیر ماه 1402، مبلغ 6 هزار میلیارد  600 میلیون تومان بود و حقیقی ‌ها امروز حدود 880 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز 332 نماد در محدوده مثبت و 60 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 238 نماد در محدوده مثبت و 57 نماد در محدوده منفی خرید و فروش شدند.

بدون ترس معامله کن!

دوره های فوق العاده جامع بورس سهامیر جزو قدیمی ترین و باکیفیت ترین دوره های آکادمی استو اگر می خوای در بورس بی رقیب شوی روی لینک کلیک کن و همین الان ثبت نام کن.

منبع خبر: تیم خبرگزاری سهامیر

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (بازار بورس امروز سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۴۰۲)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر