🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

شکارچیان استاپ در کمینن !

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

در این مقاله از پایگاه دانش سهامیر قصد داریم به مبحث استاپ ھانتینگ بپردازیم پس تا ادامه با ما همراه باشید. استاپ ھانتینگ چیست؟ شما بارھا شاهد آن هستید که

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 1706
2 دهه تجربه

بازارهای مالی و سرمایه گذاری

رشته های منعطف

پوشش بیش از 130 رشته تخصصی

رتبه 1 خدمات حرفه ای

کسب رتبه برتر از PPQ

کادر علمی

تیم متخصص و آزموده

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

شکارچیان استاپ در کمینن ! سهامیـــــــــر

شکارچیان استاپ در کمینن !

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

در این مقاله از پایگاه دانش سهامیر قصد داریم به مبحث استاپ ھانتینگ بپردازیم پس تا ادامه با ما همراه باشید.

استاپ ھانتینگ چیست؟

شما بارھا شاهد آن هستید که نمودار استاپ شما را میزند و سپس در جھت پیش بینی شما حرکت می کند و این را ممکن است مشکلی از طرف بروکر بدانید اما انھا دقیقا بر اساس انچه در کتابھا خوانده ‌اند عمل می کنند و استاپ خود را پشت اخرین سویینگ قرار می دهند.

یک قانون کلی در تجارت وجود دارد که می گوید باید یک نفر ضرر کند تا دیگری سود کند. بانک ھای بزرگ همیشه به دنبال جریان سفارشات در چارت ھا میگردند کاری که باید شما انجام دھید و دنبال جریان سفارش در چارت باشید در غیر این صورت هر بار با خوردن استاپ روبرو خواھید شد نه بخاطر استاپ ھانتینگ توسط بروکرھا بلکه بخاطر اینکه بانکھا دنبال سفارشات انباشته شده پشت سطوح می گردند.

بھتر است بجای اینکه تمامی حواس خود را روی بروکر بزارید و تمامی تقصیر هار را گردن آنها بندازید بهتر است که بدانید استاپ خود را کجا بگذارید که توسط بانک ھا شکار نشود.

به عنوان نمونه

شما وارد پوزیشن فروش در پوند روی عدد 1.55 می شوید و با نسبت ریسک به ریوارد 1 به 3 استاپ خود را پشت یک مقاومت روی عدد 1.53 قرار می دهید به محض اینکه دکمه فروش را میزنید بازار به سمت استاپ شما حرکت می کند و استاپ شما را میزند و بعد از آن به سمت تیک پرافیتی که شما قرار داده اید حرکت می کند و شما فقط شاهد شکار استاپ خود و ضرر کردن خود ھستید و تمامی زحمات شما از بین می رود.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای ھر خریداری باید یک فروشنده وجود داشته باشد و باید قانون عرضه و تقاضا دقیقا رعایت شود اگر به ازای ھر خریدار یک فروشنده نباشد نمودار به سمت بالا حرکت می کند تا یک فروشنده در آن‌ جا پیدا کند و سفارش خرید را با آن سر به سر کند و دلیل حرکت بازار به سمت بالا یا پایین ھم ھمین موضوع است.

وقتی اکثر معامله گران در بازار (صعودی یا نزولی) پوزیشن ھایشان در یک جا باشد یا بطور مایل گذاشته شده باشد کار استاپ هانتر مثل آب خوردن خواهد بود. موقعی که تمایلات بسیار زیاد خرید و فروش در بازار وجود دارد و بازار احساسی کار می کند مکانی که اکثر تریدرھا استاپ خود را می گذارند معلوم می شود.

سخن آخر

تنها راه در امان ماندن از شکار شدن استاپ کسب دانش مورد نیاز است بنابراین هر چه سریع تر خود را به سلاح دانش مجهز کنید که شکارچی آمادست.

دانش سد محکمی در برابر ضرر

دوره های پیشرفته فارکس کامل ترین دوره آکادمی سهامیر می باشد شما با تهیه این دوره نه تنها از ضرر در امان میمانید بلکه در بازار بی رقیب هم می شوید.

***همین الان ثبت نام کنید***

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (شکارچیان استاپ در کمینن !)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :

پاسخگویــــــــــــــــــــــــــــــی به سوالات متداول

SAHAMIR UNIVERSITY

مرکز آموزش عالی سهامیر سهامیـــــــــر