🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

تاریخ‌سازی سکه در پایان بهمن

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، در حالی که در روز‌های میانی هفته گذشته نهاد بازار‌ساز بانک مرکزی مجوز افزایش قیمت ارز در معاملات رسمی صرافی‌ها را داده بود، انتظارات تورمی فعالان بازار

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

تاریخ‌سازی سکه در پایان بهمن سهامیـــــــــر

تاریخ‌سازی سکه در پایان بهمن

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، در حالی که در روز‌های میانی هفته گذشته نهاد بازار‌ساز بانک مرکزی مجوز افزایش قیمت ارز در معاملات رسمی صرافی‌ها را داده بود، انتظارات تورمی فعالان بازار زمینه‌ساز افزایش قیمت ارز در معاملات غیر‌رسمی شد و شکاف میان نرخ‌های بازار دوباره رشد پیدا کرد.

کاهش نسبی عرضه

این در حالی است که گزارش ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران در روز پنج‌شنبه 27 بهمن ماه خبر از کاهش نسبی عرضه ارز در معاملات صرافی‌های مجاز می‌داد.

این کاهش نسبی عرضه در کنار زحمت های فعالان بازار غیر‌رسمی موجب نوسانات افزایشی دلار صرافی‌ها نیز شد و در ساعات پایانی بازار روز پنج‌شنبه قیمت هر برگ از این اسکناس آمریکایی با یک پله رشد نسبت به نرخ روز چهارشنبه به ارزش 45 هزار و 119 تومان رسید.

بازار سکه و طلا نیز در روز‌های پایانی هفته گذشته

بازار سکه و طلا نیز در روز‌های پایانی هفته گذشته رشد نرخ ارز در معاملات آزاد را بازتاب کرد. با افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، قیمت هر قطعه سکه طلا طرح جدید که در پایان معاملات روز چهارشنبه در سطوح قیمتی نیمه نخست کانال 26 میلیون تومانی بالا و پایین می شد، در بازار روز پنج‌شنبه با افزایش قیمت ناگهانی به میانه‌های کانال 27 میلیون تومانی رسید.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (تاریخ‌سازی سکه در پایان بهمن)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :