🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

افت ۸۳۶۶ واحدی شاخص بورس

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، ‌بورس اوراق بهادار تهران که در روزهای پایانی هفته قبل سیری افزایشی به خود گرفته بود، امروز در اولین روز معاملاتی هفته با افت ۸۳۶۶ واحد به

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

افت ۸۳۶۶ واحدی شاخص بورس سهامیـــــــــر

افت ۸۳۶۶ واحدی شاخص بورس

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، ‌بورس اوراق بهادار تهران که در روزهای پایانی هفته قبل سیری افزایشی به خود گرفته بود، امروز در اولین روز معاملاتی هفته با افت ۸۳۶۶ واحد به ارزش یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۲۱ واحد رسید، اما شاخص کل با معیار هم‌وزن با ۷۰۰ واحد رشد به ارزش ۵۰۴ هزار و ۹۰۵ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۶ میلیون و ۶۸ هزار میلیارد تومان رسید.

نوسانات بازار بورس امروز شنبه – ۲۴ دی ۱۴۰۱

معامله گران امروز بیش از ۱۱.۴ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۶۸ هزار فقره خرید و فروش و به ارزش ۶۶۲۳ میلیارد تومان معامله کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی امروز ۵۱ صدم درصد افت پیدا کردند، اما این دو شاخص با معیار هموزن ۱۴ صدم درصد افزایش پیدا کردند.

شاخص آزاد شناور ۴۳ صدم درصد افت پیدا کرد، شاخص بازار اول بورس ۵۱ صدم درصد افت پیدا کرد و شاخص بازار دوم بورس نیز ۵۱ صدم درصد کاهش پیدا کرد.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (افت ۸۳۶۶ واحدی شاخص بورس)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :