🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

گاز طبیعی در کف یک ساله

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

قیمت گاز طبیعی اروپا که سال گذشته پس از حمله روسیه به اوکراین به سطوح کم‌ سابقه‌ای رشد پیدا کرده بود، اکنون به نقاطی بسیار پایین‌تر از سطح قبل از

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

گاز طبیعی در کف یک ساله سهامیـــــــــر

گاز طبیعی در کف یک ساله

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

قیمت گاز طبیعی اروپا که سال گذشته پس از حمله روسیه به اوکراین به سطوح کم‌ سابقه‌ای رشد پیدا کرده بود، اکنون به نقاطی بسیار پایین‌تر از سطح قبل از شروع جنگ رسیده است که حاکی از آن است که موفقیت این قاره در جمع‌آوری گزینه‌های جایگزین برای گاز روسیه، تلاش‌های گسترده حفاظتی و زمستان نسبتاً معتدل است.

افت قیمت گاز

کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین‌المللی پول، یکشنبه گفت، این گزارش در حالی منتشر می‌شود که اقتصاد اروپا در حال متوقف شدن است. انتظار می‌رود نیمی از اتحادیه اروپا در سال جاری در رکود باشد و افت قیمت گاز همچنین نوید می دهد که تقاضا برای انرژی کاهش پیدا است.

این افت یک چرخش قابل توجه است. همین چند ماه پیش، زمانی که روسیه اکثر صادرات سوخت به اروپا را محدود کرد و در نهایت آن را قطع کرد، عده ای باور داشتند که این قاره در زمستان امسال با کمبود گاز روبرو شود. اما شرایط گونه دیگر پیش رفت.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (گاز طبیعی در کف یک ساله)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :