🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

سربلندی اروپا در آزمایش بزرگ بحران انرژی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، قیمت گاز طبیعی اروپا سال جدید را با افزایش جزئی شروع کرد، نقدینگی در تعطیلات سال نو میلادی کمتر شد و چشم‌انداز آب و هوای معتدل‌تر سال

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

سربلندی اروپا در آزمایش بزرگ بحران انرژی سهامیـــــــــر

سربلندی اروپا در آزمایش بزرگ بحران انرژی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، قیمت گاز طبیعی اروپا سال جدید را با افزایش جزئی شروع کرد، نقدینگی در تعطیلات سال نو میلادی کمتر شد و چشم‌انداز آب و هوای معتدل‌تر سال جاری در کنار آن موجب شده قیمت گاز عملکردی جزئی را ثبت کند.

مدیریت منابع گازی اروپا

معاملات آتی معیار روز دوشنبه، پس از ریزش به پایین ‌ترین سطح از پیش از زمان حمله روسیه کمی افزایش پیدا کرد. آب و هوای معتدل و ذخایر ال‌ان‌جی فراوان نگرانی‌های اروپا را کمتر کرده است‌.

هواشناسی پیش‌بینی کرده بیشتر مناطق اتحادیه در دو هفته آینده دمایی بیشتر از متوسط دمای فصلی را تجربه خواهند کرد، ولی با این وجود اتحادیه اروپا همچنان باید ذخایر خود را با حساسیت بیشتری برای عبور از زمستان مدیریت کند.

قیمت گاز وارداتی اروپا

پس از یک سال نوسانات قیمتی شدیدی که در قیمت گاز وارداتی اروپا در شرایط جنگ اوکراین در مرزهای اروپا به وقوع پیوست، سال ۲۰۲۳ چالش ‌های جدیدی را برای ارزیابی در برابر اروپا قرار می‌دهد، زیرا این اتحادیه به دنبال راهکار ‌هایی مناسب برای جایگزین کردن جریانات گازی محدود ‌شده روسیه است.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (سربلندی اروپا در آزمایش بزرگ بحران انرژی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :