🔔 اطلاعیه : برگزاری سمینار بین المللی بازارهای مالی با میزبانی سهامیر و حضورکمپانی HELMEN کانادا و مدیر ارشد FINESENCE اتریش

مذاکره سازمان بورس با بانک مرکزی

   امتیاز (13502) 4.9/5   
0 / 5

Your page rank:

به گزارش سهامیر، رئیس سازمان بورس در نشست تخصصی میز_صنعت فلزات اساسی بیان کرد: در بودجه 1402 موارد زیادی که فعالان این زمینه گزارش کردند را منعکس کردیم و مجلس

پایگاه خبری و اطلاعاتی سهامیــــــــــر

SAHAMIR UNIVERSITY

مذاکره سازمان بورس با بانک مرکزی سهامیـــــــــر

مذاکره سازمان بورس با بانک مرکزی

واحد خبرگزاری سهامیــــــــــــــــــر

به گزارش سهامیر، رئیس سازمان بورس در نشست تخصصی میز_صنعت فلزات اساسی بیان کرد: در بودجه 1402 موارد زیادی که فعالان این زمینه گزارش کردند را منعکس کردیم و مجلس باید مصوبات خوبی را در این زمینه اجرایی کند تا باعث رشد تولید و سودآوری صنایع شود.

تغییراتی در سیاست‌های بانک مرکزی

وی ادامه داد، تغییراتی در سیاست‌های بانک مرکزی ایجاد شده است و قضاوت درمورد تاثیر و کارکرد آن در آینده، نیازمند صرف زمان است اما طی مذاکراتی که انجام شد، به بانک مرکزی گفتیم که باید منافع سهامداران را در دستور کار قرار دهد.

عشقی اظهار داشت: در مورد بحث حاکمیت شرکتی چند بندی که قابلیت اجرایی نداشت، اصلاح شد و با جدیت پیگیر اجرای آن هستیم. شرکت‌ها باید تمهیداتی که لازم است را  انجام دهند. بهانه اظهار مطلع نبودن و عدم آموزش از سوی شرکت‌ها قابل قبول نیست و باید در اجرای آن تعلل نداشته باشند.

مقالات علمی و اخبار اقتصادی به گزارش پایگاه خبری سهامیر : (مذاکره سازمان بورس با بانک مرکزی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و اقتصادی سهامیر ثبت شد.

آخرین اخبــــــــــــــــــار و مقالات:

جدول محتــــــــــــــوا :